پخش سری جدید «برکرانه نور» در بهار قرآن
کد خبر: 3964487
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

پخش سری جدید «برکرانه نور» در بهار قرآن

برنامه «بر کرانه نور» با گرافیک جدید و ساختار نو از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سجاد بهمنی تهیه‌کننده برنامه «بر کرانه نور» با اشاره به تغییرات گرافیکی این برنامه گفت: این کار که در سه نوبت قبل از اذان صبح، ظهر و مغرب پخش می‌شود در سری جدید با گرافیک و ساختار جدید تماشایی می‌شود.

بهمنی ادامه داد: «بر کرانه نور» دارای بخش‌های متفاوتی از جمله بهره بردن از کلام رهبری در مفاهیم قرآنی و عظمت قرآن و تاثیر آن در زندگی است و این بخش نیز به صورت صوت و قاب بندی رئال در برنامه دیده می شود. همچنین تلاوت و صوت بی‌نظیر قاریان مشهور جهان از جمله؛ استاد عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل و... در بخش ترتیل یک صفحه‌ای برنامه نیز با گرافیک جدید روی آنتن می‌رود.

بهمنی اضافه کرد: در گرافیک جدید برنامه «بر کرانه نور» از فضایی بسیار شاداب، پر انرژی و بهاری یک خانه قدیمی برای تولید تیتراژ و قسمت نمایش عکس شهدا با افکت‌گذاری صوتی معنوی و تلاوت آیه‌ای از قرآن بهره می‌گیریم که بیننده نزدیک شدن به زمان اذان را نیز احساس کند. درضمن با جانمایی جدید قاب عکس شهدا و حک اسم و تاریخ شهادت مقارن با تاریخ پخش عکس‌ها با صوت سردار سلیمانی که فرمودند: تا کسی شهید نبود شهید نمی‌شود، شرط شهید شدن شهید بودن است، شنیده می‌شود و در آخر برنامه تصاویر 16 شهید دفاع مقدس که تاریخ شهادتشان مقارن با روز پخش برنامه است نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha