توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی در بین خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله
کد خبر: 3965553
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
امام جمعه گناوه:

توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی در بین خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله

امام جمعه گناوه با اشاره به وقوع زلزله امروز در گناوه گفت: یک هزار بسته کمک معیشتی از محل رزمایش کمک‌های مومنانه در بین خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی، امام جمعه گناوه شامگاه یکشنبه با حضور در بین خبرنگاران گفت: در پی وقوع زلزله صبح امروز گناوه با مرکزیت روستای شول، همه مسئولان استانی و شهرستان گناوه در کمک به آسیب و خسارت دیدگان این حادثه همت گماشتند. 

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در ادامه خاطر‌نشان کرد: یک هزار بسته معیشتی از محل رزمایش کمک‌های مومنانه مواسات و همدلی به خانوارها روستایی زلزله‌زده این شهرستان اختصاص یافته است.

وی در ادامه اظهار کرد: آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری نیز در تماسی آمادگی خود را برای رایزنی در راستای جبران خسارت‌ها در سطح کشور اعلام کردند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز در تماسی از وضعیت مردم و روستاهای زلزله‌زده جویا شدند.

امام جمعه گناوه افزود: از روستاهای بهمنیاری شرقی و غربی، چاهبردی، شول، کلر که آخرین نقطه و نزدیک به مرکز زلزله بود نیز از نزدیک بازدید شد.

رکنی حسینی بیان کرد: زلزله خسارت جانی در پی نداشته است و فقط خسارات مالی به روستاها وارد شده‌است.

وی گفت: از زمانی که این زلزله رخ داد، برادران سپاه، جهادگران و سایر مسئولان شهرستان گناوه در مناطق زلزله‌زده حضور یافته و در حال بررسی وضعیت مردم مناطق آسیب‌دیده و یاری آنها هستند.

انتهای پیام
captcha