مرمت مدارس البرز به همت فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی
کد خبر: 3965974
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

مرمت مدارس البرز به همت فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز گفت: قرارگاهی از فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی به‌منظور اجرای طرح هجرت و انجام مرمت و نوسازی مدارس استان تشکیل شده است.

مرمت مدارس البرز به همت فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی

مجتبی آمرکاشی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: قرارگاهی در ناحیه چهار آموزش و پرورش کرج تشکیل دادیم که فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی عضو آن هستند.

وی با بیان اینکه در این قرارگاه اهداف مشخصی دنبال می‌شود، افزود: بخشی از این قرارگاه به‌منظور اجرای طرح هجرت و انجام مرمت و نوسازی مدارس پایه‌ریزی شده است و از فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی دعوت شده تا برای نوسازی و شاداب‌سازی مدارس حضور پیدا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای شادابی و نوسازی مدارس از طرح‌های اسلامی استفاده می‌کنیم، گفت: آموزش و پرورش پشتیبانی‌های لازم را برای تهیه رنگ و اقلام مورد نیاز دارد و گروه‌های جهادی را هم بسیج استان البرز در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد.

آمرکاشی با بیان اینکه در این قرارگاه برنامه‌های دیگری نیز پیگیری می‌شود، افزود: جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه از جمله این برنامه‌هاست که بنا داریم پنج هزار بسته معیشتی در بین جامعه هدف توزیع کنیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز متذکر شد: بخشی از بسته‌های معیشتی هم‌زمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) و بخشی دیگر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

آمرکاشی در پایان به ویژه‌برنامه‌های این سازمان در هفته معلم اشاره کرد و افزود: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم را به شرط برطرف شدن وضعیت قرمز کرونایی استان برگزار خواهیم کرد. در این روز بسیجیان حوزه‌های محلات در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و با اهدای شاخه‌گل از زحمات فرهنگیان به‌منظور امر تعلیم و تربیت تقدیر خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha