طراحی نرم‌افزار رمضان‌المبارک برای رفع نیاز روزه‌داران
کد خبر: 3966224
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
از سوی فرهنگسرای خاتم(ص)؛

طراحی نرم‌افزار رمضان‌المبارک برای رفع نیاز روزه‌داران

نرم‌افزار چندرسانه‌ای رمضان‌المبارک با هدف پاسخگویی به نیاز‌های روزه‌داران در ماه مبارک رمضان از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) طراحی و روانه بازار شده است.

رمضان‌المبارک

به گزارش ایکنا، نرم‌افزار چندرسانه‌ای رمضان‌المبارک با هدف پاسخگویی به نیاز‌های روزه‌داران در ماه مبارک رمضان از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) طراحی، تولید و روانه بازار شده است.

نرم‌افزار رمضان المبارک ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ با بخش‌ها و قابلیت‌های متنوع تولید و با حق امتیاز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، در کافه بازار بارگذاری شده است.

بیانات مقام معظم رهبری، ادعیه مخصوص ماه رمضان، دعای روزانه ماه رمضان به صورت تصویری، آداب و اعمال ماه مبارک، احادیث و کلام بزرگان، اعمال شب قدر و دعای جوشن کبیر، تغذیه و نکات بهداشتی در ماه رمضان، نگارخانه مجازی، معرفی کتاب در باره ماه رمضان و رمضان در جبهه‌ها از جمله بخش‌های مختلف نرم‌افزار رمضان‌المبارک است.

همچنین محصولات مجازی دیگری شامل استوری‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان هم، چون شب‌های قدر، شهادت امیرالمؤمنین(ع)، وفات حضرت خدیجه(س)، ولادت امام حسن مجتبی(ع)، روز قدس و عید فطر از این نرم‌افزار قابل دریافت است.

درگاه سایت گره‌گشا و فرهنگسرای جهادی ویژه کمک‌های نیکوکارانه و خیرات روزه‌داران برای جوانان در آستانه ازدواج، محرومان و نیازمندان نیز در این نرم‌افزار بارگذاری شده است.
 
علاقه‌مندان به دریافت و نصب این نرم‌افزار می‌توانند به نشانی دریافت این برنامه در کافه بازار و یا به درگاه فرهنگسرا مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha