برگزاری کلاس تفسیر قرآن در مؤسسه قرآنی بشیر البرز
کد خبر: 3966239
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

برگزاری کلاس تفسیر قرآن در مؤسسه قرآنی بشیر البرز

مدیر مؤسسه قرآنی بشیرالبرز از برگزاری کلاس تفسیر ویژه قرآن‌آموزان به‌صورت مجازی خبر داد.

برگزاری کلاس تفسیر قرآن در موسسه قرآنی بشیر البرز

حمیده سلجوقی، مدیر مؤسسه قرآنی بشیر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان کلاس‌های قرآنی این مؤسسه به‌صورت مجازی برقرار شده است.

وی با اشاره به جزء‌خوانی قرآن‌ کریم در این مؤسسه، افزود: محافل مجازی جزء‌‌خوانی قرآن‌ کریم این مؤسسه با حضور قاریان برجسته کرج برگزار می‌شود.

این فعال قرآنی در ادامه از برگزاری کلاس تفسیر در سه سطح برای قرآن‌آموزان به‌صورت مجازی خبر داد و گفت: این مؤسسه قرآنی در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های قرآنی خود را هیچ‌گاه تعطیل نکرده است.

سلجوقی یادآور شد: کلاس‌های احکام و اخلاق اسلامی مؤسسه نیز با حضور اساتید مجرب قرآنی و به‌منظور پاسخ‌دهی به شبهات دینی قرآن‌آموزان از ابتدای ماه مبارک رمضان در کانال تلگرامی این مؤسسه به‌صورت روزانه در حال برگزاری است.

مدیر مؤسسه قرآنی بشیر البرز در ادامه به تأثیر کرونا بر فعالیت مؤسسات قرآن اشاره کرد و گفت: مؤسسات قرآن در دوران بحرانی شیوع کرونا با همه مشکلات مالی که دارند، نگذاشتند فعالیت‌های قرآنی به تعطیلی کشانده شود و به هر نحوی در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش دارند، اما وضعیت به‌گونه‌ای است که به‌دلیل کاهش تعداد قرآن‌آموزان و عدم ثبت‌ نام به‌دلیل ترس ناشی از کرونا بسیاری از مؤسسات از لحاظ مالی دچار آسیب شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مؤسسات قرآن درآمدشان بسیار کم شده است و حتی برخی از آن‌ها برای پرداخت پول آب، برق و گاز خود مشکل دارند، بیان کرد: ما برای رفع مشکلاتمان نیازمند حمایت هستیم. اگر مسئولان به‌دنبال ترویج قرآن در جامعه هستند باید برای رفع مشکلات این حوزه هم قدمی بردارند.

انتهای پیام
captcha