حمایت مساجد غزه از انتفاضه مسجدالاقصی
کد خبر: 3967031
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

حمایت مساجد غزه از انتفاضه مسجدالاقصی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین مراسم حمایت صد مسجد غزه از پاسداران مسجدالاقصی و انتفاضه اهالی قدس در برابر نیروها و شهرک‌نشینان صهیونیست را برگزار کرد.

به گزارش ایکنا، این جنبش اعلام کرد: رهبران گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در این مراسم تأکید کردند که قدس متعلق به صاحبان قانونی این سرزمین است و توطئه‌های دشمن در برابر پایداری اهالی قدس و حمایت‌های مردم فلسطین و امت عربی و اسلامی از آنان خنثی خواهد شد.

همچنین همزمان مراسمی مشابه در برابر مسجد الهدی در غزه با حضور نمایندگان حماس و کمیته زنان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و اهالی غزه برگزار شد.

صدها فلسطینی نیز در مراسمی در دیرالبلح، النصیرات، البریج و المغازی حمایت خود را از انتفاضه کنندگان مسجدالاقصی اعلام کردند.

مساجد الزیتون، الشجاعیه، التفاح و الصبره و اردوگاه الشاطی ء نیز شاهد برگزاری مراسم حمایت از قدس و مسجد‌الاقصی و سخنرانی گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین بود.

حماس و جهاد اسلامی در جبالیا در شمال غزه نیز مراسمی برگزار کردند که در آن خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین و عبداللطیف القانوع از رهبران حماس بر ضرورت حمایت از مسجد‌الاقصی و قدس تأکید کردند و مردم نیز شعارهایی در حمایت از انتفاضه مردمی در مسجدالاقصی و قدس سر دادند.

انتهای پیام
captcha