۳۱ اردیبهشت‌؛ پایان مهلت ثبت نام در حوزه علمیه خواهران همدان
کد خبر: 3967056
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

۳۱ اردیبهشت‌؛ پایان مهلت ثبت نام در حوزه علمیه خواهران همدان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان از آغاز پذیرش خواهران در این حوزه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران در همدانراضیه عظیمی‌فر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پذیرش حوزه علمیه خواهران استان همدان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ _۱۴۰۰ از 25 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 31 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ مدرسه علمیه در سطح ۲ و ۳ ظرفیت پذیرش ۵۰۰ طلبه جدیدالورود را دارند که ظرفیت بسیار مطلوبی است.

عظیمی‌فر گفت: سال گذشته با شیوع ویروس کرونا نسبت به سال‌های قبل گرایش بانوان به تحصیل در حوزه‌های علمیه بیشتر شده و رشد قابل توجهی در استان شاهد بودیم، به‌طوری که سال گذشته رتبه برتر کشوری در جذب کسب شد.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه علمیه خواهران همدان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی hamadan.whc.ir یا با مراجعه حضوری به مدارس علمیه استان تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: نگاه مجریان در پذیرش، کیفیت‌محور شده و کمیت و ثبت نام حداکثری زمینه‌ای برای جذب نیروهای مستعد تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود بنابراین امکان ثبت نام متقاضیان از سایر استان‌ها نیز فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha