کاروان خودرویی جشن میلاد امام حسن(ع) در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 3967558
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

کاروان خودرویی جشن میلاد امام حسن(ع) در ملایر برگزار می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری کاروان خودرویی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) همزمان با شب میلاد آن حضرت خبر داد.

جشن کاروان خودرویی همزمان با میلاد امام حسن(ع) در ملایر برگزار می‌شودحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی ملایر همزمان با شب فرخنده میلاد امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی افزود: همزمان با میلاد فرخنده امام حسن مجتبی(ع) کاروان خودرویی امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه، ساعت 18 از میدان قائم(عج) تا میدان بابک با حضور اقشار مختلف مردمی و همراه با مولودی‌خوانی میلاد این امام همام و نورافشانی برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری برنامه‌های جشن در فضای باز کوچه‌ها شهرستان و همچنین برگزاری جشن با همکاری هیئت‌های مذهبی به‌ویژه هیئت خواهران در فضای باز را از دیگر برنامه‌های این اداره در این شب فرخنده اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه با همکاری و مجوز ستاد ملی کرونا نیز قرار است برنامه احیای شب‌های قدر نیز در مدت زمان محدود در فضاهای باز برگزار شود، گفت: در چند نقطه در شهرستان ملایر احیای شب‌های برگزار می‌شود.

نجفی با بیان اینکه در حیاط مسجد جامع، پارک سیفیه و بام ملایر نقاط پیش‌بینی شده در شهر ملایر برای احیای برنامه شب‌های قدر است، اظهار کرد: در این زمینه این برنامه‌ها نیز با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha