گفتمان مجازی «بررسی قرآنی و حقوقی خشونت خانگی علیه زنان در ایران» برگزار می‌شود
کد خبر: 3967612
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۱

گفتمان مجازی «بررسی قرآنی و حقوقی خشونت خانگی علیه زنان در ایران» برگزار می‌شود

دومین گفتمان قرآنی با عنوان «بررسی قرآنی و حقوقی خشونت خانگی علیه زنان در ایران» در فضای مجازی به همت خبرگزاری ایکنا شعبه قم و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

گفتمان مجازی «بررسی قرآنی و حقوقی خشونت خانگی علیه زنان در ایران» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان دومین گفتمان قرآنی با موضوع «بررسی قرآنی و حقوقی خشونت خانگی علیه زنان در ایران» به همت خبرگزاری ایکنا شعبه قم و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه، مصادف با 15 ماه مبارک رمضان، ساعت 22 برگزار می‌شود.

در این گفتمان قرآنی که به علت وضعیت کرونایی در قم، به‌صورت مجازی از طريق صفحه اينستاگرام خبرگزاری ايکنا و بستر مجازی صفحه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مدبر، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و محمدمهدی مقدادی، دانشیار دپارتمان حقوق دانشگاه مفید به‌عنوان کارشناس به سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در نشست امشب، از طريق لينک dte.bz/quranconf و يا از طریق صفحه اينستاگرام ايکنا به نشانی iqna_video@ اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha