دومین دوره جشنواره قرآنی «#نور_امید» در بستر فضای مجازی به همت شورای عالی قرآن شهرداری تهران با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم برگزار میشود. 
به گزارش ایکنا، با توجه به روند بحران پیش آمده در رابطه با اوجگیری شیوع کروناویروس و عدم برگزاری جشنوارههای عمومی در سطح شهر، جشنواره قرآنی «نور امید» به همت شورای عالی قرآن شهرداری تهران و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم، برای سال دوم در فضای مجازی برگزار میشود.
این جشنواره در رشتههای تحقیق و ترتیل آقایان و بانوان (بالای ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال)، آیهگرافی، خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ)، تفسیر، نقاشی کودکان، فیلم کوتاه، مستند و فیلمنامه برپا میشود.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده است.