اعلام حمایت حزب الله از انتفاضه مردم فلسطین در بیت‌المقدس
کد خبر: 3967948
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

اعلام حمایت حزب الله از انتفاضه مردم فلسطین در بیت‌المقدس

در دیدار مقامات حزب‌الله و هیئت عالی‌رتبه گروه فلسطینی انصارالاسلامیه، طرفین بر حمایت از مبارزه مردم بیت‌المقدس با صهیونیست‌ها تأکید کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، در دیار مقامات حزب‌الله با یک هیئت فلسطینی، طرفین بر تداوم مقاومت و ضرورت همکاری در راستای تأمین منافع لبنان و پناهندگان فلسطینی تأکید کردند.


در این دیدار حسن حب الله، عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان با هیئت عالی‌رتبه گروه فلسطینی انصارالاسلامیه به ریاست ابوطارق سعدی بحث و گفت‌وگو کرد. در این ملاقات که شیخ عطاالله محمود معاون ارتباطات حزب‌الله با گروه‌های فلسطینی نیز حضور داشت، طرفین در مورد آخرین تحولات مرتبط با فلسطین و اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

دو طرف ضمن گرامیداشت انتفاضه مردم فلسطین در مقابله با تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به حریم مسجدالاقصی، مسئولیت کامل این اقدامات را بر عهده دولت آمریکا دانستند، چرا که به شکلی همه‌جانبه از اقدامات این رژیم پشتیبانی می‌کند.


طرفین در ادامه بر تداوم همکاری‌ها و ضرورت وحدت برای مواجه با طرح استکباری رژیم صهیونیستی به منظور از بین بردن آرمان فلسطین و زیر پا گذاشتن حقوق قانونی مردم فلسطین تأکید کردند.

در این دیدار وضعیت امنیتی و اجتماعی در اردوگاه‌های پناهندگان فلسطینی در لبنان نیز، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. علاوه بر این طرفین گروه‌های مختلف را به همکاری بیشتر با ارتش لبنان و نیروهای امنیتی به منظور حفظ آرامش و ثبات در اردوگاه‌های فلسطینی فراخواندند.


در پایان، ابوطارق سعدی، همراهی و ایستادگی گروه انصار در کنار مقاومت  لبنان را اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha