مسابقه خوشنویسی از دعای «نادعلی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3968986
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

مسابقه خوشنویسی از دعای «نادعلی» برگزار می‌شود

خانه قرآن منطقه ۷ به مناسبت شب‌های قدر مسابقه خوشنویسی ویژه نوجوانان از دعای پرفضیلت «نادعلی» برگزار می‌کند.

مسابقه خوشنویسی از دعای «نادعلی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، بیست و یکم ماه رمضان مصادف با شهادت مظلومانه مولای متقیان، امام علی(ع) است که همه ساله با برگزاری مراسمات لیالی قدر و احیا از سوی مردم متدین کشورمان عزاداری می‌شود.

خانه قرآن منطقه ۷ با همکاری مدیریت فرهنگی هنری این منطقه و فرهنگسرای اندیشه، در این مناسبت بزرگ و شب‌های پرفضیلت قدر، ویژه برنامه «پدر مهربان» را ویژه نوجوانان برگزار می‌کند.

«پدر مهربان»، مسابقه خوشنویسی ویژه نوجوانان براساس دعای معروف «نادعلی» است که خواندن آن بسیار سفارش شده است. نوجوانان شرکت‌کننده باید قسمت‌هایی از این دعا را که شامل عبارت‌های «نادِ عَلیاً مَظهَرَالعَجائِب»، «بِعَظَمَتِکَ یا اللهُ»، «بِنُبُوَّتِکَ یا مُحَمَّدَ»، «بِوَلایَتِکَ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ»، «یا قَهارُ یا قاهِرَ»، «یا واِلیَ الوَلِیَّ» و «اُفَوَّضُ اَمری اِلیَ اللهِ» است خوشنویسی کرده و عکسی از آن را به صورت افقی به شماره ۰۹۱۰۶۹۷۲۹۴۶ واتساپ کنند.

شرکت‌کنندگان تا پایان ماه رمضان فرصت دارند عکس‌های خود از متن خوشنویسی شده را به شماره یادشده ارسال کنند. همچنین لازم است همراه با عکس ارسالی، نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را بنویسند. به بهترین آثار جوایز اهدا شده و در نمایشگاه مجازی آثار به نمایش گذاشته می‌شود.

براساس این گزارش، دعای «نادعلی» یکی از دعا‌های زیبا و دلنشینی است که فضیلت‌های بسیاری را بر آن برشمرده‌اند. نادعلی شامل دو دعای جداگانه به نام نادعلی صغیر و نادعلی کبیر است که ماهیت مشابهی دارند و مضمون هر دوی آنها آشکار کردن فضایل حضرت علی(ع) است. این دعا مانند شعر است. دعایی نادعلی کبیر در کتاب زادالمعاد و دعای نادعلی صغیر در کتاب بحارالانوار آمده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های خانه قرآن و نمایشگاه مجازی می‌توانند به پیج خانه قرآن به آدرس khqoran۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha