ثبت‌نام دوره‌های بین‌المللی حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی(ع) ادامه دارد
کد خبر: 3969926
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰

ثبت‌نام دوره‌های بین‌المللی حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی(ع) ادامه دارد

مدیر دارالتحفیظ الهادی(ع) از تداوم ثبت‌نام دوره‌های تخصصی حفظ قرآن به سبکی جدید، در تمام مراکز این مؤسسه در نقاط مختلف كشور و کشورهای عرب زبان خبر داد.

محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع)، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی حفظ قرآن به سبکی جدید، در تمام مراکز این مؤسسه در نقاط مختلف كشور و کشورهای عرب زبان خبر داد و گفت: ثبت‌نام دوره‌های تخصصی حفظ قرآن از ابتدای اردیبهشت‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان 11 سال به بالا در تمامی شعب مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان جهت شرکت در دوره‌های تخصصی حفظ قرآن، ابتدا در همایش مجازی و البته رایگان شرکت می‌کنند و با سبک حفظ تخصصی قرآن آشنایی پیدا می‌کنند و پس از پذیرش و قبولی در دوره آزمایشی در قرعه‌کشی 50 میلیون ریالی نیز شرکت داده می‌شوند.

قلیچ‌خانی بیان كرد: علاقه‌مندان به حفظ قرآن می‌توانند برای شرکت در این همایش فقط نام و نام‌ خانوادگی و نام شهر خود را به شماره 09910991791 ارسال کنند تا پس از ثبت‌نام اولیه، کارشناسان مربوطه زمان برگزاری همایش را به آنان اطلاع دهند.

مدیر دارالتحفیظ الهادی(ع) ادامه داد: از جمله اتفاقات حائز اهمیت در سال تحفیظی پیش‌رو را می‌توان آغاز به کار مرکز بین‌المللی این مؤسسه نام برد که از کشورهای عرب‌زبان نیز قرآن‌پژوه پذیرش می‌کند.

وی درباره چگونگی تدریس در كشورهای عرب‌زبان گفت: آموزش حفظ تخصصی قرآن به‌صورت مجازی در کشور‌های عرب‌زبان و با استفاده از اساتید حافظ قرآن مسلط به زبان عربی تدریس خواهد شد.

یادآور می‌شود، هم‌اکنون دارالتحفیظ الهادی(ع) با تربیت قریب به 250 حافظ کل قرآن و بیش از 2 هزار نفر حافظ اجزاء و حضور قرآن‌پژوهانی از 12 استان کشور و یک کشور خارجی از جمله مؤسسات موفق استان فارس و کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha