درخواست آیت‌الله سیستانی از آزادگان جهان برای حمایت از ملت فلسطین
کد خبر: 3971050
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

درخواست آیت‌الله سیستانی از آزادگان جهان برای حمایت از ملت فلسطین

دفتر آیت‌الله سیستانی، مرجعیت عالی شیعه عراق با صدور بیانیه‌ای بار دیگر حمایت خود را از مقاومت شجاعانه ملت سربلند فلسطین در برابر زورگویی اشغالگران صهیونیست اعلام کرد و حمایت جامعه جهانی از ملت فلسطین را خواستار شد.

درخواست آیت‌الله سیستانی از جامعه جهانی برای حمایت از ملت فلسطین

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله سیستانی، در پی حوادث جاری در فلسطین اشغالی به ویژه در مسجدالاقصی و جنایات صورت گرفته از سوی اشغالگران اسرائیلی، دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی بیانیه‌ای مهم صادر کرد.

آیت‌الله سیستانی، مرجع عالی شیعیان عراق در این بیانیه بار دیگر حمایت خود را از ملت قدس اعلام داشته و ضمن آرزوی موفقیت برای آنها، ملت‌های آزاده را به حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین فراخواند.

در بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی درباره بحران درگیری‌ها در فلسطین اشغالی آمده است:

«این مرجع دینی ـ بار دیگر ـ حمایت صریح خود را از مردم سربلند فلسطین در مقاومت شجاعانه خود در برابر اشغالگران، که به دنبال اشغال بیشتر سرزمین‌های فلسطینی و آواره کردن آنها از مناطق دیگر قدس شریف هستند تأیید می‌کند و ملت‌های آزاده را برای حمایت و پشتیبانی از آنها در به دست آوردن حقوق سلب شده خود فرا می‌خواند.

درگیری‌های خشونت‌آمیزی که این روزها در مسجدالاقصی و سایر اراضی اشغالی مشاهده می‌شود، بدون شک، نمایانگر میزان صلابت فلسطینیان در رویارویی با اشغال وحشیانه و تجاوزات مداوم است، و نشان می‌دهد که فلسطینیان به هیچ قیمتی از حق خود بر سرزمین‌های غصب شده کوتاه نمی‌آیند هرچند که بهای این فداکاری گران باشد.

از خداوند متعال می‌خواهیم که آنان را یاری کند و پیروزی خود را مددکار ایشان قرار دهد و همانا که پیروزی فقط از جانب خداوند متعال و حکیم است.

 ٢٩/ ماه رمضان /١۴۴٢ هـ

طی دو روز گذشته آرامش از سرزمین‌های اشغالی دور شده و گروه‌های مقاومت فلسطینی حملات راکتی و موشکی پرقدرتی را علیه سرزمین‌های اشغال شده خود ترتیب داده‌اند که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نیز از دفع آنها عاجز بوده است.

سرایا القدس(گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، در ساعت پنج صبح (به وقت محلی) با ۱۰۰ موشک شهرهای تل‌آویو، عسقلان، بئرالسبع و سدیروت را هدف گرفته است. این اقدام را در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی انجام داده است.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس هم اعلام کرد، در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی در بامداد امروز ۲۱۰ موشک به سمت شهرهای فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

انتهای پیام
captcha