«روزهای آبی» دهمین تجربه‌ام در نقش روحانی است
کد خبر: 3971561
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
مهران رجبی:

«روزهای آبی» دهمین تجربه‌ام در نقش روحانی است

مهران رجبی، بازیگر گفت: در سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی برای دهمین بار نقش یک روحانی را عهده دار شده‌ام.

مهران رجبی؛ بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: «روزهای آبی» سریالی 26 قسمتی است که از امروز 25 اردیبهشت از شبکه ‌‌‌پنج سیما روی آنتن می‌رود. در این سریال برای دهمین بار نقش یک روحانی را بازی خواهم کرد.

وی افزود: بازی‌های متعددی که در قالب روحانی ایفا کرده‌ام، باعث شده پیرامون این نقش اطلاعات کافی داشته باشم، حتی نوع راه رفتن یا گویش روحانیون را هم به‌خوبی فرا گرفته‌ام. بازی در نقش روحانی برای من احساس خوشایندی را پدید می‌آورد که شاید در کمتر کاری تجربه کرده باشم.

این بازیگر گفت: سریال «روزهای آبی» را محمدرضا حاجی غلامی کارگردانی و پرویز امیری تهیه کرده است. این کار با محوریت سبک زندگی در خانواده ایرانی تولید شده است. قصه‌ سریال درباره خانواده‌ای است که به دلیل مشکلات مادی، زندگی در شهر را رها کرده و به روستا آمده‌اند این تغییر باعث می‌شود آنها سبکی از زندگی را پیش گیرند که برایشان جدید بود، اما در مسیر کاهش مشکلاتشان بسیار تأثیرگذار است.

رجبی در پایان افزود: این سریال در شمال جلوی دوربین رفته و ویدا جوان، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر و امیر غفارمنش در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha