طرح «آموزش مجازی قرآن» در البرز کلید خورد
کد خبر: 3971741
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

طرح «آموزش مجازی قرآن» در البرز کلید خورد

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مؤسسات قرآنی، برای جبران تعطیلی کلاس‌های حضوری قرآن، طرح آموزش مجازی قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در البرز کلید خورد.

طرح «آموزش مجازی قرآن» در البرز کلید خود

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مؤسسات قرآنی، برای جبران تعطیلی کلاس‌های حضوری قرآن، طرح آموزش مجازی قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در البرز کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سامانه lms.telavat.com مراجعه کنند، افزود: شرایطی فراهم شده است تا شرکت‌کنندگان در این طرح قرآنی از آموزش مجرب‌ترین اساتید قرآن و عترت بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان اینکه آموزش‌ها در دو حوزه معرفت و مهارت‌افزایی برگزار می‌شود، گفت: دوره مهارت شامل آموزش سبک زندگی قرآنی، پرسمان قرآنی، تفسیر قرآنی، قصه‌های قرآنی و مفاهیم و دوره‌های مهارتی شامل قرائت قرآن، حفظ، مفاهیم، صوت و لحن، تجوید، صحیح‌خوانی نماز، روخوانی و روان‌خوانی می‌شود.

ولائی‌برحق در مورد نحوه ثبت ‌‌نام و پرداخت شهریه این کلاس‌ها، توضیح داد: شرکت در این دوره‌ها با پرداخت مبلغ ناچیز شهریه صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند هر زمانی شرکت کنند و تحت آموزش قرار بگیرند و به‌طور متناوب این کلاس‌ها در طول سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha