ادامه آموزش‌های عمومی و تخصصی دارالقرآن خاتم‌الانبیا دزفول
کد خبر: 3971743
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

ادامه آموزش‌های عمومی و تخصصی دارالقرآن خاتم‌الانبیا دزفول

مدیر مرکز دارالقرآن خاتم‌الانبیا دزفول با بیان اینکه ۱۴ کلاس مجازی از سوی این دارالقرآن در حال برگزاری است، گفت: فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است، اما همدلی مسئولان آموزش و پرورش شهرستان را دلگرم می‌کند.

14 کلاس مجازی دارالقرآن خاتم الانبیاء دزفولعلیرضا اسفنده، مدیر مرکز دارالقرآن خاتم‌الانبیا دزفول، در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، با اشاره به تشکیل مجازی کلاس‌های این دارالقرآن گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر این کلاس‌ها، دوره‌های توانمندسازی نیروهای قرآنی این مرکز از لحاظ نرم‌افزاری و تولید محتوا مدنظر قرار گرفت، امکاناتی برای مربیان فراهم شد و در حال حاضر مربیان ما در زمینه تولید محتوا در جایگاه خوبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۱۴ کلاس مجازی از سوی این دارالقرآن برگزار شده است، گفت: این کلاس‌ها در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ قرآن کریم، مفاهیم و کلاس قرآن مادران در حال برگزاری هستند.

اسفنده افزود: علاوه بر این کلاس‌ها، امسال تعدادی از همکاران ما به صورت افتخاری در هفته دو جلسه کلاس‌هایی را برای اعضای دارالقرآن به صورت مجازی برگزار می‌کنند.

مدیر مرکز دارالقرآن خاتم الانبیا دزفول همچنین گفت: جلسات تخصصی تحلیل تلاوت این مرکز  نیز شب‌های سه‌شنبه به صورت مجازی ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به همراهی خوب مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دزفول با این دارالقرآن گفت: فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است، اما همدلی مسئولان آموزش و پرورش شهرستان را دلگرم می‌کند.

انتهای پیام
captcha