میرکریمی با «بیست‌و‌سه» به تلویزیون آمد
کد خبر: 3972521
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

میرکریمی با «بیست‌و‌سه» به تلویزیون آمد

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «فصل نرگس»، «تلفن»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «جعبه موسیقی»، «بیست و سه نفر» و «یه حبه قند»، پنجشنبه و جمعه 30 و 31 اردیبهشت‌ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فصل نرگس»، «تلفن»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «جعبه موسیقی»، «بیست و سه نفر» و «یه حبه قند»، پنجشنبه و جمعه 30 و 31 اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی «نگار آذربایجانی»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم در مورد دو زن راننده تاکسی، یک بازیگر، یک استاد موسیقی و شخصیت‌های دیگر است که مخاطب در طول فیلم شاهد گر‌ه‌های داستان هر کدام از این شخصیت‌هاست. یکتا ناصر، ریما رامین‌فر، امیر آقایی و پژمان بازغی در فیلم سینمایی «فصل نرگس» بازی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «تلفن» به کارگردانی محسن دامادی، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۷:۴۰ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم درباره نوجوانی است که در حسرت خرید دوچرخه به سر می‌برد، او گوشواره‌ای پیدا می‌کند و همین اتفاق ماجرا‌های تازه‌ای را برای او به همراه دارد. جهانبخش سلطانی، آزاده ریاضی، علی قیومی و رضا کتیرایی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی، جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. فیلم روایتگر داستان زندگی روحانی جوانی به نام احمد است که با همسرش لیلا زندگی را به سختی و تنگدستی می‌گذرانند. احمد برای تأمین معاش خانواده، در کنار تحصیل در حوزه، به کار برق کشی ساختمان نیز اشتغال دارد و به همین خاطر بعضاً از سوی هم‌درس‌هایش نیز مورد شماتت واقع می‌شود. در همین شرایط، همسرش حامله شده و پس از زایمان آن‌ها صاحب سه فرزند سه قلو می‌شوند. با وجود اینکه انتظار می‌رود با آمدن این سه فرزند، زندگی احمد و لیلا با مشکل و بحران مواجه شود، اما ... جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی و الهام کردا در فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جعبه موسیقی» به کارگردانی فرزاد موتمن، جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۸:۱۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره پسربچه‌ای به نام علی است که به تازگی مادرش را از دست داده و با فرشته‌ای آشنا می‌شود. این آشنایی ماجرا‌هایی را به دنبال دارد. نیکی کریمی، رامبد جوان، شاهرخ فروتنیان، ارسلان قاسمی، داریوش اسدزاده و نگار جواهریان در فیلم سینمایی «جعبه موسیقی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، شنبه ۱ خرداد ساعت ۳۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان «بیست و سه نفر» مربوط به دوران دفاع مقدس و زمان آزادسازی خرمشهر است. در آن زمان پیر و جوان برای دفاع به جنگ می‌رفتند، در اردیبهشت سال ۶۱، ۲۳ نفر از نوجوانان ایرانی اسیر نیرو‌های بعث عراق شدند، آن‌ها را به استخفارات عراق بردند و برای نشان دادن این که ایران نوجوانان را به اجبار به جنگ می‌فرستد، آن‌ها را نمایشگر دوربین‌ها و خبرگزاری‌های جهانی کردند. در این میان فردی به نام صالح که تاجری ایرانی بود و توسط رژیم بعث اسیر شده بود، به خاطر توانایی در عربی صحبت کردن، مترجم رژیم بعث شده بود و ارتباطی بود بین اسرا و بعثی ها... بعد از جنگ و آزادی اسرا ابتدا نیرو‌های اطلاعاتی ایرانی به او شک کردند که ... مجید پتکی، سعید آلبوعبادی، رضا نوری، عبدالحلیم تقلبی، مالک محمدآبادی، حسین پوریده و محمد رشنو در فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میر کریمی، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: چهار خواهر به همراه همسران و فرزندانشان به خانه پدری می‌آیند تا تدارک عروسی خواهر کوچک‌تر را فراهم کنند که ناگهان پدر خانواده بر اثر یک حادثه ساده فوت می‌شود و ... سعید پورصمیمی، رضا کیانیان، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی و نگار جواهریان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
 
فیلم تلویزیونی «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم درباره حمله بعث عراق به عشایر مختلف عرب از جمله عشیره سید باقر در بصره و خرمشهر در روز‌های ابتدایی جنگ تحمیلی است. بعد از حمله به این عشیره و کشتن تمام افراد تنها یک پسر بچه به نام طاهر جان سالم به در می‌برد و با کمک پدرش که او را به رودخانه می‌اندازد در حوالی رود اروند در خرمشهر توسط مردم خرمشهر پیدا می‌شود و به یک یتیم خانه در انجا فرستاده می‌شود. مسئول انجا زنی فداکار به نام اکرم است که با همسرش علی انجا را اداره می‌کنند. اکرم و علی تمام توان خود را برای این بچه‌ها که تعدادی از ان‌ها عراقی هستند به کار می‌برند. طاهر که زبان فارسی نمی‌داند تنها با پسر بچه‌ای به نام احمد که پسر عموی اکرم است ارتباط برقرار می‌کند و رابطه عاطفی خاصی بین ان‌ها به وجود می‌آید. در همین زمان عراقی‌ها به خرمشهر نیز حمله می‌کنند و ... کامبیز دیرباز، لیندا کیانی و مارال فرجاد در فیلم تلویزیونی «اینجا خانه من است» بازی کرده‌اند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «آواز زنبوران» به کارگردانی امیر سحر خیز، جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: سردستۀ قرمزو‌ها فکر می‌کند برای به دست آوردن عسل، باید اول ملکۀ زنبور‌های عسل را به چنگ بیاورد. برای این منظور دستورِ حمله به عسلی‌ها و تصاحب آن‌ها را صادر می‌کند. در این میان خال‌سیاه که از بچگی با ندیمه بزرگ شده است، افکار پلیدی را در سر می‌پروراند. او دلش نمی‌خواهد مثل سایر زنبوران، عمر ۴۰ روزه داشته باشد؛ بنابراین برای تحقق رویایش تصمیم می‌گیرد به انبار رفته و ...

فیلم سینمایی جدید «انتخاب ویژه» به کارگردانی مسعود تکاور، جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: یلدا و علیرضا نامزد هستند و درست ۴۸ ساعت قبل از عروسی یلدا با دیدن این که برادر کوچکش نیما را گروگان گرفته اند با دادن پیامک به علیرضا ناپدید می‌شوند. مهدی دوست علیرضا که پلیس است با پیگیری این مسئله و ناپدید شدن یلدا متوجه می‌شود که یک گروه خلافکار که در کار قاچاق مواد و دلار بوده اند به همدستی هرمز پسر عموی یلدا نیما را ربوده اند و با همکارانش نیما و یلدا را نجات می‌دهد، ولی ... علیرضا جلالی تبار، مهدی امینی خواه، امین زندگانی و محمدرضا رهبری در فیلم تلویزیونی «انتخاب ویژه» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «اون روی زندگی» به کارگردانی مهدی گلستانه، پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مسعود مرد خسیسی است که در خانه‌ای بزرگ به‌تن‌هایی زندگی می‌کند. او بسیار ثروتمند است، اما از مال و اموالش حتی فرزندانش هم بهره‌ای نمی‌برند! تا اینکه خبردار می‌شود به افراد بالای ۶۰ سال خانه می‌دهند، اما شرطش این است که هیچ ملکی نداشته باشد و او هم برای اینکه صاحب این خانه شود؛ تمام اموالش را به‌نام رضا پیرمردی که مستاجر ۱۲ ساله‌اش است می‌کند و موفق می‌شود که خانه را ثبت‌نام کند، اما اوضاع آن جور که او می‌خواهد پیش نمی‌رود و پسران رضا هم که برای ثبت‌نام خانه برای پدرشان رفته بودند متوجه قضیه می‌شوند. بازیگرانی چون زنده‌یاد سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی و جواد زیتونی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.


فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی، جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان فیلم در مورد دو زن راننده تاکسی، یک بازیگر، یک استاد موسیقی و شخصیت‌های دیگر است که مخاطب در طول فیلم شاهد گر‌ه‌های داستان هر کدام از این شخصیت‌هاست. یکتا ناصر، ریما رامین‌فر، امیر آقایی و پژمان بازغی در فیلم سینمایی «فصل نرگس» بازی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «عزیز میلیون دلاری» به کارگردانی امید نیاز، پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم درباره اردشیر مشکین ثروتمندترین مرد دنیاست که برای اموال خود به دنبال نوه گم شده خود عزیز می‌گردد و در این حین و بین، زندگی او و اطرافیانش دستخوش اتفاقات عجیبی می‌شود. علی صادقی، هوشنگ حریرچیان و رضا شفیعی جم در فیلم تلویزیونی «عزیز میلیون دلاری» بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «سازمان چهار» به کارگردانی حسن جوانبخش، جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: آقا رضا گلایل، از عوامل توزیع هروئین در شهرستان رامسر، پس از کشته شدن پسر برادرش با قاچاقچیان مواد مخدر در می‌افتد. قاچاقچیان او را به قتل می‌رسانند. در تهران فرزندش حسین به همراه دوستش ناصر، که مأمور کمیته است تصمیم می‌گیرد با نفوذ در شبکه توزیع قاچاقچیان، آن‌ها را شناسایی و متلاشی کند که ... پرویز پرستویی، اصغر محبی، منوچهر اولیایی، هرمز سیرتی و مهدی آریان نژاد در فیلم سینمایی «سازمان چهار» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «توریست» به کارگردانی احسان عبدی‌پور، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره توبیاس است که به همراه پدرش به عنوان گردشگر به کرمان آمده و در خانه‌ای مجاور خانه مجتبی ساکن شده است. او موتور مجتبی را سوار شده و با آن تصادف می‌کند. پدر توبیاس خسارت را می‌پردازد، اما مجتبی که پیش از سوار شدن بر موتور، آن را دستکاری کرده خود را در این زمینه مقصر می‌داند و درصدد جبران است. برای همین به سراغ توبیاس می‌رود، اما توبیاس رفته است. مجتبی پس از شنیدن جملاتی از افراد بزرگ‌تر درباره روح و توبه از گناه و ... برای جبران مصرتر شده و به همراه دوستش سالو جست‌وجویی را برای برگرداندن پول به توبیاس و طلب حلالیت از وی آغاز می‌کند. او پس از فراز و فرود بسیار و تحمل بی‌خوابی فراوان در آخرین لحظه به فرودگاهی می‌رسد که ... سیدمحمد حسینی، محمد صالح‌پور و رضا درویشی در فیلم تلویزیونی «توریست» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «مندیر بارون» به کارگردانی علیرضا اسیوند، جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: شاهرخ جوانی که اصالتاً بختیاری است، ولی در تهران متولد و بزرگ شده. او فرزند یک رزمنده مفقود‌الاثر است. شاهرخ پس از اینکه در تهران گرفتار مشکلاتی می‌شود، تصمیم می‌گیرد به زادگاه پدری خود برگردد و به نوعی با بازگشت به اصل خویشتن، در مورد گذشته خانواده خود کنکاش می‌کند تا بتواند دوباره زادگاه پدری خود را آباد کند و رونق گردشگری ایجاد کند که ... مرتضی رحیمی، سارا منجزی‌پور، حسن اسدی، داراب آقاسی‌زاده، حجت‌الله نجف‌پور، حبیب تاجمیری، قاسم سلیمانی، زهرا طاهری، کبری گودرزی، علیرضا اسیوند و رامین راستاد در فیلم تلویزیونی «مندیر بارون» هنرنمایی کرده‌اند.
انتهای پیام
captcha