تحقیق درباره توزیع قرآن بدون سوره نساء در کویت
کد خبر: 3972753
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

تحقیق درباره توزیع قرآن بدون سوره نساء در کویت

توزیع قرآن بدون سوره نساء در کویت موجی از خشم را در میان فعالان شبکه‌های اجتماعی در پی داشته و وزارت اوقاف کویت تحقیق در این باره را آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اخبار الخلیج، کاربران شبکه‌های اجتماعی ضمن اعلام خشم خود از توزیع قرآن بدون سوره نساء در کویت، آن را بیانگر اهانت به کلام الله و خطر و تهدیدی برای دین اسلام دانستند.

عیسی الکندری، وزیر اوقاف و امور اسلامی کویت در واکنش به توزیع چنین قرآنی در نامه‌ای به انجمن کل اهتمام به چاپ و نشر قرآن و سنت نبوی این کشور از این انجمن درخواست کرده که وی را در جریان اقدامات انجام‌شده درباره وجود نسخه‌ای از قرآن بدون سوره نساء قرار دهد.

الکندری همچنین از انجمن اهتمام به چاپ و نشر قرآن و سنت نبوی به عنوان نهاد مجوزدهنده به چاپ و نشر قرآن خواست که با توجه به اینکه وجود چنین قرآنی توهین به کلام وحی است، طی سه روز کاری عامل نشر چنین قرآنی را شناسایی کند.

گفتنی است، شهروندان کویتی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند که در آن شخصی قرآنی در دست دارد که در آن چهارمین سوره قرآن (نساء) حذف شده است.

این شهروند کویتی در این ویدئو اعلام کرده است که این قرآن در اصل، کامل نیست و در آن اثری که نشان دهد صفحات مربوط به سوره نساء بریده شده، وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha