پیروزی فلسطینیان برخاسته از عقیده اسلامی آنهاست
کد خبر: 3972966
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
مفتی عمان:

پیروزی فلسطینیان برخاسته از عقیده اسلامی آنهاست

مفتی عمان با تأکید بر اینکه آرمان فلسطین با عقیده لا اله الا الله پیوند خورده است، گفت پیروزی به دست آمده به وسیله فلسطینی‌ها برخاسته از عقیده اسلامی آنهاست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ احمد بن حمد الخلیلی، مفتی عمان تأکید کرد پیروزی به دست آمده به وسیله فلسطینی‌ها برخاسته از عقیده اسلامی آنهاست.

مفتی عمان در پیامی توییتری گفت: مسئله فلسطین یک مسئله اعتقادی است و کسانی که آن را با مسائل قومی مرتبط دانسته‌اند، سخت در اشتباهند.

الخلیلی گفت: آرمان فلسطین با عقیده لا اله اله الله پیوند خورده است و پیروزی حاصل شده و این فتح مبین و آشکار با تقدیر الهی به دست آمده است، بنابراین همه امت لا اله الا الله باید با جان و مال و دعا از آن دفاع کند.

شیخ الخلیل چند روز قبل در بحبوحه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه برای حمایت از ملت فلسطین فراخوان داده و از امت اسلامی با همه قدرت‌های آن خواسته بود جلوی تجاوزات اسرائیل را گرفته و قدرت بازدارندگی ایجاد کنند.

او از نگهبانان مسجد الاقصی نیز که از قبله نخست مسلمانان در برابر تلاش‌ها برای هتک حرمت آن توسط صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند، قدردانی کرد.

مفتی عمان همچنین مقاومت فلسطین و حفظ اصالت آن را در دفاع از مسجد الاقصی و بیت المقدس ستود.

پس از یازده روز پاسخ راکتی مستمر و گسترده گروه‌های مقاومت به شمال تا جنوب سرزمین‌های اشغالی که در دفاع از قدس و مسجدالاقصی در برابر حملات رژیم صهیونیستی انجام شد، رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه با میانجی‌گری مصر از آتش‌بس یک‌جانبه خبر داد و گروه‌های مقاومت فلسطین نیز با عقب‌نشینی این رژیم از تجاوزات خود علیه غزه، آتش‌بس را پذیرفتند.

انتهای پیام
captcha