حمایت مفتی عمان از خطیب مسجدالحرام در برابر انتقادات صهیونیست‌ها
کد خبر: 4076078
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

حمایت مفتی عمان از خطیب مسجدالحرام در برابر انتقادات صهیونیست‌ها

احمد الخلیلی ضمن ستایش از سخنان خطیب مسجدالحرام در انتقادت علیه اشغالگران صهیونیست، با وی ابراز همبستگی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از اسپوتنیک عربی، شیخ احمد بن حمل الخلیلی مفتی عمان ضمن ابراز حمایت از شیخ صالح بن حمید،  امام و خطیب مسجدالحرام، در برابر سیل انتقادات صهیونیست‌ها، دعای وی علیه یهودیان اشغالگر را مایه دل گرمی توصیف کرد.

مفتی اعظم سلطنت عمان با انتشار توییتی در حساب‌ رسمی خود تصریح کرد: دعای شیخ صالح بن عبدالله بن حمید، امام حرم شریف مکی، حمایت از حق و محکوم کردن باطل بود اگرچه دشمنان خدا را خوش نیاید، این دعا دل‌های ما را گرم کرد و خداوند از او و صلاح مؤمنان حمایت می‌کند.

این عضو شورای علمای ارشد عربستان، در آخرین خطبه نماز جمعه در مسجدالحرام در دعایی از خداوند خواست تا عذاب خود را بر یهودیان غاصب اشغالگر نازل کند، چرا که این عذاب همیشه بر مردم جنایتکار نازل شده است.

پس از ادای این خطبه، کارزاری از سوی صهیونیست‌ها در شبکه‌های اجتماعی علیه شیخ صالح بن حمید به راه افتاد.

از سوی دیگر، کاربران فضای مجازی در عربستان سعودی در پاسخ به این انتقادها با داغ کردن هشتگ «همه ما شیخ بن حمید هستیم» به حمایت از وی برخاستند. این کاربران ضمن ستایش اظهارات شیخ، انتقادات صهیونیست‌ها را حمله به چهره‌های مذهبی اسلامی توصیف کردند. از سویی بسیاری از کاربران نیز از خطیب مسجدالحرام به دلیل شجاعت وی در بیان حقیقت در زمانه‌ای که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی رواج یافته است، تقدیر کردند.

انتهای پیام
captcha