چهار زخمی در خشونت رژیم صهیونیستی علیه معترضان به اشغال محله شیخ جراح
کد خبر: 3973087
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

چهار زخمی در خشونت رژیم صهیونیستی علیه معترضان به اشغال محله شیخ جراح

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از بمب‌های صوتی، ماشین‌های آب‌پاش و ضرب و شتم معترضان فلسطینی، مانع از ورود ساکنان محله شیخ جراح بیت‌المقدس به خانه‌های خود شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، نظامیان رژیم صهیونیست عصر امروز شنبه تظاهرکنندگان در مقابل ورودی غربی محله شیخ جراح در شهر قدس اشغالی را که خواستار رفع محاصره این منطقه و جلوگیری از اقدامات تحریک‌برانگیز شهرک‌نشینان بودند، سرکوب کردند.

دهها نفر از شهروندان فلسطینی در این تظاهرات شرکت کردند و شعارهایی در محکومیت محاصره محله شیخ جراح و نیز محکومیت اقدمات رژیم صهیونیستی و شهرکنشینان اسراییلی علیه اهالی شیخ جراح سر دادند.

نظامیان اسراییلی در ورودی‌های محله مستقر شدند و شهروندان را از ورود به خانه‌های محاصره شده منع کردند. ساکنان این خانه‌ها تهدید شده بودند که باید خانه‌های خود را برای شهرک‌نشینان تخلیه کنند.

منی الکرد یکی از شهروندان گفت که از 14 روز پیش تاکنون این محله به یک پایگاه نظامی تبدیل شده است. نظامیان اسراییلی بر سر آمد و شد اهالی شیخ جراح مانع‌تراشی می‌کنند در حالی که شهرک‌نشینان با آسودگی در  این محله رفت‌و آمد می‌کنند.

 هلال احمر فلسطین از زخمی شدن 4 نفر در درگیری‌های امروز در نزدیکی محله شیخ جراح در قدس اشغالی خبر داد.

انتهای پیام
captcha