پیام رئیس «ماپیم» به اهالی «شیخ جراح» در قدس اشغالی
کد خبر: 3976697
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

پیام رئیس «ماپیم» به اهالی «شیخ جراح» در قدس اشغالی

عزمی عبدالحمید، رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی «ماپیم»، مقاومت اهالی محله شیخ جراح را در نامه به خانواده «آل کرد»، ستود و آن را منبع الهامی برای دوستداران صلح و آزادگی در جهان خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، عزمی عبدالحمید، رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی «ماپیم»، در نامه خود به خانواده «منا کرد» فعال و مبارز فلسطینی تاکید کرده است که تلاش‌های او برای آگاه‌سازی رسانه‌ها و مردم جهان، اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل در محله شیخ جراح را آشکار کرد.

وی در نامه خود به خانواده کرد تصریح کرده است که مقاومت آن‌ها منبع الهامی برای دوستداران صلح و آزادی در سراسر جهان بوده و امروز همه آزادگان از قدس تا کوالالامپور در کنار آن‌ها هستند و اقدامات اشغالگران را محکوم می‌کنند.

رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی از آزادگان جهان خواسته است تا برای نجات محله شیخ جراح و توقف عملیات تخلیه اجباری ساکنان آن و همچنین یاری ملت فلسطین برای رهایی از اشغالگری اسرائیل متحد شوند.

عزمی عبدالحمید به انجام فعالیت‌های بشردوستانه در مناطق جهان شهرت دارد و پیش‌تر نیز موفق به تأسیسی شورای مشورتی برای انجام امور خیریه در سطح مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا شده است. فعالیت‌های او در زمینه فلسطین و به ویژه درباره قدس نیز گسترده بوده و در سال جاری و در طی وقایع اخیر حتی بیماری نیز نتوانسته است وی را از پیگیری امور مرتبط به فلسطین و به ویژه رنج‌های فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح باز دارد.

انتهای پیام
captcha