80 وکیل نیکوکار آماده ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد البرز
کد خبر: 3974455
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

80 وکیل نیکوکار آماده ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: تاکنون ۸۰ وکیل نیکوکار به بیش از سه هزار مددجوی البرزی خدمات معاضدت قضایی و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کرده‌اند.

80 وکیل نیکوکار آماده ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، شنبه، هشتم خرداد، در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و مرکز وکلای قوه قضائیه استان البرز، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه خدمات حقوقی و قضایی در خصوص پرونده‌های مددجویی و تشکیلاتی کمیته امداد با همکاری وکلای قوه قضائیه به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف کمک به حل مسائل قضایی مددجویان مورد حمایت، افزایش اطلاعات حقوقی اقشار محروم و آسیب‌پذیر و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود کانون وکلای رسمی دادگستری امضا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز به دیگر اهداف این تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: جلوگیری از تضییع حقوق محرومان از طریق معاضدت قضایی، فراهم کردن زمینه احساس امنیت حقوقی و ریشه‌یابی مشکلات مددجویان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه به‌مدت دو سال منعقد شده است، اظهار کرد: تاکنون ۸۰ وکیل نیکوکار به بیش از سه هزار مددجوی البرزی خدمات معاضدت قضایی و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کرده‌اند.

این مسئول متذکر شد: برطرف شدن مشکلات قضایی مددجویان و احقاق حقوق مالی آن‌ها در محاکم و دعواهای حقوقی موجبات توانمندی اقتصادی این قشر را فراهم می‌کند و از این جهت وکلای نیکوکار نقش ارزنده‌ای را در همکاری با این نهاد برای رفع محرومیت ایفا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha