800 بانوی مبلغ در آستانه انتخابات بصیرت‌افزایی می‌کنند
کد خبر: 3975242
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

800 بانوی مبلغ در آستانه انتخابات بصیرت‌افزایی می‌کنند

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان بیان کرد: 800 بانوی مبلغ در این استان به بصیرت‌افزایی و روشنگری در آستانه انتخابات می‌پردازند.

800 مبلغه در آستانه انتخابات بصیرت افزایی می‌کنندام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران استان همدان در دو حوزه تشویق به حضور حداکثری و ایجاد روزنه‌های امید بین مردم و همچنین در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری برای انتخاب اصلح در آستانه انتخابات ورود کرده و به وظایف شرعی و عقلی خود عمل می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان تأکید کرد: طلبه‌ها هیچ‌گاه مصداق انتخاب اصلح را برای مردم بیان نمی‌کنند بلکه فقط موظف به بیان شاخصه‌های انتخاب شایسته از دیدگاه رهبر معظم انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 800 طلبه خانم در سطح استان با توجه به رویکرد ذکر شده در حال فعالیت هستند، افزود: این طلبه‌ها در قالب برنامه‌های تبلیغ چهره به چهره در حلقه‌های صالحین، جلسات خانگی و با ابزارهای فضای مجازی در قالب کانال‌ها، حضور در روستاها و یا در قالب موشن‌گرافی برنامه‌های تبلیغی خود را انجام می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار طلبه فارغ‌التحصیل در استان همدان وجود دارد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طلبه‌ها ابتدا برنامه‌های تبلیغاتی و بصیرت‌افزایی را برای خانواده‌ها و اقوام خود برگزار و سپس در مراحل بعدی در قالب فضاهای مجازی و کانال‌ها تبلیغ خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دوره بصیرت‌افزایی برای بانوان مبلغ برگزار شده و مسائل روز سیاسی نیز بیان و برای انجام تبلیغات گسترده آماده شده‌اند.

امیدی در پایان گفت: با توجه به جلوگیری از تجمع و پیشگیری از شیوع کرونا اغلب برنامه‌ها در قالب فضای مجازی و با ابزارهای نوین ارتباط جمعی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha