حال 36 بیمار کرونایی در همدان وخیم است
کد خبر: 3976106
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

حال 36 بیمار کرونایی در همدان وخیم است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از شناسایی 86 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته 416 نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که حال 36 نفر وخیم گزارش شده است.

حال 36 بیمار کرونایی در همدان وخیم استمحمد طاهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به شناسایی 86 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان، گفت: متأسفانه طی مدت زمان یاد شده 5 بیمار کرونایی فوت شدند.

وی اظهار کرد: با شناسایی این افراد مجموع مبتلایان در بخش بستری به 17 هزار و 589 نفر و در بخش سرپایی نیز به 43 هزار و 426 نفر افزایش یافت.

طاهری یادآور شد: با ثبت پنج مورد مرگ‌ومیر به علت کرونا در شبانه‌روز گذشته شمار مرگ‌ومیر در استان به دو هزار و 201 مورد افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته 416 نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 62 مورد در بخش عادی،11 نفر در بخش آی سی یو و حال 36 نفر وخیم گزارش شده است.

وی تأکید کرد: همچنان شهرستان‌های ملایر با سه هزار و 174 مورد، نهاوند با دو هزار و 258 مورد و شهرستان همدان با شش هزار و 667 مورد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.

طاهری در پایان گفت: متأسفانه در موج جدید کرونا روند ابتلای بیماران و همچنان روند مرگ‌ومیر به کندی رو به کاهش است.

انتهای پیام
captcha