برگزاری کارگاه آموزش سبک زندگی قرآنی در مازندران
کد خبر: 3976217
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

برگزاری کارگاه آموزش سبک زندگی قرآنی در مازندران

سرپرست دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی برای فعالان قرآنی سراسر استان مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۲۰ الی ۲۴ خردادماه در سه منطقه استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزش سبک زندگی قرآنی در مازندرانرحمت‌الله محمدحسن‌نژاد، سرپرست دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی برای مدیران مراکز، مربیان و فعالان قرآنی سراسر استان مازندران با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه یک روزه با حضور استاد مهدی شکری از سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور در غرب استان به میزبانی شهرستان نوشهر در ۲۰ خردادماه، مرکز استان به میزبانی بابل در روز ۲۲ خردادماه و در شرق استان به میزبانی آستانه امام‌زاده عباس(ع) در شهرستان ساری در ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود.

حسن‌نژاد تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، شرکت‌کنندگان با چیستی سبک زندگی شامل؛ تعاریف، پیش فرض، منابع، پیشینه و چرایی، ضرورت‌ها، هدف و اصول و چگونگی ارتباط انسان شامل ارتباط با خدا، ارتباط با قرآن و جهان و مبانی سبک زندگی قرآنی آشنا می‌شوند.

وی افزود: نخستین دوره آموزش سبک زندگی در سال جاری در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار شد و شرکت‌کنندگان بعد از شرکت در این دوره، نسبت به برگزاری دوره سبک زندگی در مؤسسه قرآنی خود اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha