هزاران بحرینی در زندان‌های آل خلیفه در انتظار مرگ هستند
کد خبر: 3976759
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
آیت‌الله عیسی قاسم:

هزاران بحرینی در زندان‌های آل خلیفه در انتظار مرگ هستند

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در پیامی تصریح کرد: هزاران بحرینی زیر فشار خشم و عذاب در زندان‌ها در انتظار مرگشان قرارگرفته‌اند.

 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المقاوم، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین در پیامی در پی شهادت حسین برکات، یکی از زندانیان سیاسی انقلاب بحرین تأکید کرد: این تعامل ظالمانه با زندانیان خصومت با آزادی، دین و انسانیت است.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
اگر هزاران چهارپا را در جایی حبس کنند تا کشته شوند این بی‌شک جنایتی ناپسند است، چه رسد به اینکه این رفتار در خصوص هزار تن از شریف‌ترین افراد ملت عزیزمان که مدافع حقوق ملتند روا داشته شده.
این که این مردان شریف زیر فشار خشم و عذاب در انتظار مرگشان قرار گرفته‌اند در واقع خصومتی با آزادی، حق حیات، دین و انسانیت است.
خداوند جوان مؤمن و سعادتمند ما حسین برکات، این کشته مظلوم زندان‌ها، را رحمت کند و در برترین درجات بهشت سکنی دهد.
شیخ علی سلمان در پیامی از زندان: آزادی فوری و بدون قیط و شرط همه زندانیان انقلاب بحرین ضروری است.

خبر دیگر از بحرین حاکی است، در پی شهادت حسن برکات، از زندانیان انقلاب بحرین، شیخ علی سلمان دبیرکل جنبش (جمعیت) ملی _ اسلامی الوفاق بحرین در پیامی از زندان تأکید کرد: حفاظت، مراقبت و آزادی بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی بحرین امری ضروری است چرا که آنان زندانی اندیشه‌اند و خواستار حفظ و نجات وطنشان بحرین هستند.
شیخ علی سلمان که برای سپری محکومیت جبس ابد در زندان مرکزی بحرین "جو" به سر می‌برد، در این پیام ضمن ابراز تسلیت و همدردی با ملت بحرین، خانواده، همسر و فرزندان شهید برکات گفت: این شهید با ایمان و اطمینان کامل در راه دفاع از دین، میهن و حقوق ملتش به شهادت رسید و او همچون شمعی است که راه آزادی و مطالبه حقوق مردم را روشنی می‌بخشد.
انتهای پیام
captcha