حضور 16 هزار رأی اولی در همدان
کد خبر: 3976982
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

حضور 16 هزار رأی اولی در همدان

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان همدان از وجود بیش از 16 هزار رأی اولی در استان خبر داد.

16 هزار رأی اولی در همدان پای صندوق رأی می‌روندمحمد پورداود، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: 16 هزار و 127 رأی اولی در استان همدان و مناطق 19گانه برای اولین بار به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

وی با تأکید بر اینکه آموزش‌ و پرورش استان بدون هرگونه سوء‌گیری سیاسی به بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان می‌پردازد، افزود: رسالت اصلی آموزش‌ و پرورش تهییج مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است.

پورداود اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش استان از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور حداکثری مردم به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استفاده می‌کند تا انتخاباتی باشکوه و شعور و آگاهی رقم بخورد.

وی ادامه داد: از این‌رو مدیران مناطق مختلف آموزش‌ و پرورش و فرهنگیان در مراسم‌ مختلف موضوع سخنرانی خود را به سمت‌وسوی انتخابات سوق می‌دهند و آثار حضور مردم در انتخابات را برای کشور تبیین و روشنگری می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌و پرورش استان همدان در ادامه تأکید کرد: همواره در تمام دوره‌های مختلف انتخاباتی فرهنگیان در اجرا، نظارت و بازرسی به روند انتخابات تأثیر بسزایی داشته‌اند، در این دوره نیز علاوه بر بصیرت‌افزایی مردم برای حضور حداکثری، وظیفه نظارت و بازرسی را بر عهده خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم گسست نسلی میان نوجوانان دهه‌های اخیر و دهه انقلاب را دهد افزود: در همین راستا برای اولین بار در بستر فضای مجازی و شبکه شاد دستاوردهای آموزش‌ و پرورش در دوران پس از انقلاب مطرح و امیدبخشی لازم انجام می‌گیرد.

پورداود اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب مطرح شده است بیشترین تأثیر را در آموزش‌ و پرورش دارد چراکه مخاطب آن اغلب جوانان و نوجوانان هستند.

وی در پایان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می‌برد و دشمنان را مأیوس می‌کند، چراکه خواهند فهمید مردم پشت نظام ایستاده و آن را تأیید می‌کنند.

انتهای پیام
captcha