مشارکت در انتخابات عمل به وصیت امام راحل است
کد خبر: 3977425
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

مشارکت در انتخابات عمل به وصیت امام راحل است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه معاندان با سوءاستفاده از شرایط کشور سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی بازدارند، گفت: مردم با حضور پررنگ خود در انتخابات به وصیت امام خمینی(ره) و شهدای نظام عمل می‌کنند.

سلاح امروز برای مقابله با دشمنان انگشت جوهری مردم است

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز، 24 خرداد در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین انتظار خانواده‌های معظم شهدا از ملت ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ است.

خواهر شهید داوود و حسین فهمیده، افزود: امیدواریم در ۲۸ خردادماه انتخاباتی در امنیت و سلامت کامل و با مشارکت حداکثری داشته باشیم و تیر دشمنانی که اتاق فکرشان را برای تحریم انتخابات و تسلط بر افکار جوانان تشکیل داده‌اند، به سنگ بخورد.

این مسئول بیان کرد: حضور فعال اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای پیش‌رو در عمل تجدید میثاق ناگسستنی با امام راحل(ره)، اهداف و آرمان‌های شهیدان انقلاب‌ اسلامی است.

فهمیده به اهمیت مشارکت در انتخابات و نقش مردم اشاره و تصریح کرد: هر فردی دلش در گرو موفقیت نظام جمهوری اسلامی است و به وصیت امام راحل(ره) و شهیدان که همواره مشوق مردم به حضور در صحنه انتخابات بودند عمل می‌کند وظیفه دارد 28 خرداد در انتخابات شرکت کند.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که همواره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا بر آن تأکید داشتند، موضوع انتخابات و مشارکت فعال در آن است، یادآور شد: مردم قهرمان و جوانان فداکار ایران اسلامی برای خشنودی حضرت امام(ره) و شهیدان بار دیگر با حضوری فعال در انتخابات به وصیت آنها عمل می‌کنند.

فهمیده تصریح کرد: مردم فهیم همواره مطیع اوامر رهبر فرزانه انقلاب هستند و به امید خدا در ۲۸ خردادماه با حضور پرشور در این صحنه برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور خلق می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: ملت قهرمان ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در عمل به وصیت شهیدان و امام عظیم‌الشأن(ره) بسیار پرشورتر از گذشته برای تقویت نظام و انقلاب در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

خواهران شهیدان فهمیده یادآور شد: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام را در دنیا و منطقه نشان می‌دهد و موجب خنثی‌ شدن توطئه‌های دشمنان علیه ایران است که چشم دیدن عزت و سعادت ملت و کشور ما را ندارند.

فهمیده بیان کرد: در حال حاضر تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه رسالتی مهم است زیرا دشمنان با تبلیغات منفی به‌دنبال کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات هستند.

وی در پایان با بیان اینکه معاندان با سوءاستفاده از شرایط کشور از جمله تورم و سختی معیشتی سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز دارند، گفت: همه می‌آییم تا به دشمنان ثابت کنیم که ما ایرانی، انقلابی و ولایت‌مدار هستیم و این بار با انگشتان جوهری برای مبارزه با آنها درپای صندوق‌های رأی ۲۸ خرداد حاضر می‌شویم.

انتهای پیام
captcha