استقبال گسترده مردم از مسابقه سراسری «انتخاب درست، کار درست»
کد خبر: 3977448
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

استقبال گسترده مردم از مسابقه سراسری «انتخاب درست، کار درست»

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: روزانه پنج هزار نفر از سراسر کشور در مسابقه پیامکی «انتخاب درست، کار درست» شرکت می‌کنند.

استقبال البرزی‌ها از مسابقه «انتخاب درست، کار درست»

علی علی‌اکبری، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مسابقه «انتخاب درست،‌ کار درست» به‌مناسبت انتخابات پیش‌رو و تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از 12 خرداد آغاز و تا 28 خرداد ادامه دارد، افزود: مسابقه هم به‌صورت پیامکی و هم در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هر روز به پنج نفر از کسانی که به سؤالات این مسابقه جواب صحیح بدهند به قید قرعه کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی اعطا می‌شود، گفت: این مسابقه به همت مرکز افق امامزادگان محمد(ع) و سکینه خاتون(س) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه کافی است کلمه «انتخاب درست» را تا ساعت 12 هر شب به سامانه ۱۰۰۰۰۱۱۴۲۶۱ ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌ها برای تشویق مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی در برگزاری مسابقه عکاسی رأی اولی‌هاست.

وی اضافه کرد: در این مسابقه رأی‌اولی‌ها می‌توانند از انداختن رأی خود به صندوق اخذ رأی و همچنین صفحه‌ای از شناسنامه خود که ممهور به مهر رأی‌گیری شده است عکس گرفته و یا در مدت ۳۰ ثانیه حس خود را از مشارکت در انتخابات بگویند و ضبط کنند و سپس آثار خود را به شماره ۰۹۳۵۵۶۳۲۹۷۴ ارسال کنند.

علی‌اکبری در ادامه گفت: همچنین روز سه‌شنبه، 25 خرداد با همکاری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز همایشی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) با حضور رأی‌اولی‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه به‌صورت همزمان در همه شهرستان‌های البرز با هدف برگزاری جشن‌های دهه کرامت و بصیرت‌افزایی برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی اجرا می‌شود.

علی‌اکبری با بیان اینکه به‌منظور بصیرت‌افزایی انتخاباتی ۵۰۰ محتوا در فضای مجازی توسط این اداره‌کل تهیه و در فضای مجازی بقاع متبرکه بارگذاری شده است، افزود: در استان ۱۵ کانال فضای مجازی در امامزاده‌ها فعال هستند که هر کدام از آن‌ها توسط یک مدیر متخصص روحانی مدیریت می‌شود.

وی تصریح کرد: این پیام‌های محتوایی در شبکه‌های ایتا، سروش، واتساپ و اینستاگرام بقاع متبرکه بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha