انتخابات از جلوه‌های بارز حضور حماسی زنان است
کد خبر: 3977636
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
مدیر مدرسه علمیه ریحانة‌النبی(س) اهرم:

انتخابات از جلوه‌های بارز حضور حماسی زنان است

مدیر مدرسه علمیه با اشاره به تأثیر حضور هوشمندانه مردم در انتخابات، گفت: مردم می‌توانند با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود، در سرنوشت و امور کشور مشارکت داشته باشند. انتخابات از جلوه‌های بارز حضور حماسی _ سیاسی آحاد جامعه به ویژه جامعه زنان محسوب می‌شود.

سلیمه بابایی‌نیا، مدیر مدرسه علمیه ریحانةالنبی(س) اهرم  امروز، 25 خرداد در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: انتخابات صحنه‌ای از حضور مردم است که می‌توانند آگاهانه و با انتخاب درست، ضمن تصمیم گیری در تصمیم‌های مهم کشوری، سرنوشت خود را تعیین کنند.

بابایی‌نیا در ادامه افزود: در طول تاریخ همیشه بانوان و دختران، جزو تاثیرگذارترین افراد جامعه بوده که نقش خود را در تمام عرصه‌ها به صورت مطلوب ایفا کرده است همچنان که در طی سال ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌های مهمی را در عرصه‌های گوناگون عهده دار بوده اند‌.

وی تصریح کرد: اگر همراهی و مشارکت زنان نبود، قطعاً موفقیت‌هایی که تاکنون به دست آمده، محقق نمی گشت.

بابایی‌نیا در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی این مدرسه، گفت: با توجه به جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، مدرسه علمیه فعالیت‌های گسترده‌ای را عهده‌دار بوده است که با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات، این فعالیت‌ها به صورت چشمگیر در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه ریحانه‌النبی(س) اهرم با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات بیان کرد: برای مشارکت و حضور در انتخابات برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی‌های بصیرتی، نشست‌های روشنگری، پاسخگویی به شبهات انتخاباتی به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجازی، معرفی شاخصه‌های اصلح با توجه به بیانات رهبری، پویش رای اولی‌ها، تولید محتواهای انتخاباتی، در حال اجرا است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha