ستادهای انتخاباتی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد
کد خبر: 3977137
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
استاندار بوشهر:

ستادهای انتخاباتی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد

ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر روز یکشنبه بیست و سه خرداد در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، دهه کرامت و هفته جهاد کشاورزی به نقش مهم پدافند غیرعامل در پیشگیری از بحران‌ها و آسیب‌ها اشاره کرد و گفت: در این عرصه خدمات و فعالیت‌های قابل توجهی در استان بوشهر انجام شده که با تکمیل طرح‌ها مشکلات در حوزه‌های مختلف کاهش می‌یابد.

گراوند با اشاره به لزوم رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با کرونا و شکستن زنجیره انتقال این ویروس خاطر نشان کرد: ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.

استاندار بوشهر توجه به سلامت مردم را بالاترین خدمت برشمرد و خاطرنشان کرد: از مسئولان ستادهای انتخاباتی انتظار می‌رود نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا جدیت داشته باشند.

وی بیان کرد: از نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار می‌رود مانع از برپایی تجمعات انتخاباتی بدون رعایت اصول بهداشتی شوند و برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا در ایام انتخابات با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

گراوند خدمات دولت را مورد دفاع برشمرد و تصریح کرد: علیرغم بی‌مهری‌ها و نگاه‌های سیاسی که نمی‌خواهند دولت موفق باشد اما عملکرد دولت دوازدهم در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی، کاملاً قابل دفاع و افتخار آمیز است.

وی با بیان اینکه این دولت در برابر ملت ایران سربلند خواهد بود افزود: دولت در برابر تحریم‌ها اجازه نداد روند توسعه کشور مختل شود و کشور به زانو در بیاید.

استاندار بوشهر به روند برخی پروژه‌ها پرداخت و خاطر نشان کرد: سد دالکی که در سال 1390 عملیات اجرایی آن آغاز شد و تا دولت کنونی 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در شرایط سخت اعتباری اکنون به 35 درصد افزایش یافته است.

گراوند، با اشاره به اینکه هیچ خدمتی بالاتر از توجه به سلامتی مردم نیست تأکید کرد: بزرگترین خاستگاه بیماری کرونا تجمعات است که باید از برپایی تجمعات به‌ویژه در عرصه تبلیغات کاندیداها جلوگیری شود در غیر این صورت هر ستادی انتخابات که دستورالعمل بهداشتی را رعایت نکند با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید سلامت مردم تهدید شود گفت: همه ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید کمک کنند تا سلامت مردم و خانواده‌ها تهدید نشود چراکه بی‌تفاوت در این عرصه زمینه شیوع و گسترش موج پنجم کرونا را فراهم می‌کند. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha