مؤسسات قرآنی از ظرفیت خود برای حضور حداکثری در انتخابات بهره ببرند
کد خبر: 3977859
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مؤسسات قرآنی از ظرفیت خود برای حضور حداکثری در انتخابات بهره ببرند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از آمادگی مؤسسات قرآنی مردمی استان، جهت توسعه‌ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و گفت: مؤسسات قرآنی از ظرفیت خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بهره ببرند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز،26 خرداد با حضور در میان فعالین قرآنی استان بوشهر به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: به منظور مشارکت حداکثری آحاد جامعه و به‌ویژه جامعه قرآنی استان بوشهر در انتخابات پیش رو، مؤسسات قرآنی می‌توانند از ظرفیت خود برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیش از پیش بهره گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه بیان کرد: فعالیت در حوزه مجازی، توفیقی اجباری بود که باید آن را ادامه داد و امیدوارم بعد از ریشه‌کنی ویروس کرونا، کلاس‌ها و کارگاه‌های قرآنی، هم به ‌صورت حضوری و هم مجازی برگزار شود.

طاهری با اشاره به تعامل خوب به وجود آمده میان دستگاه‌های فرهنگی، افزود: گرچه با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و این موضوع در تمام نهادها به‌ویژه در نهادهای فرهنگی آشکار و تأسف‌ برانگیز است، اما در تلاش هستیم با تمام ظرفیت موجود استان، در خدمت فعالیت‌های ارزشمند قرآنی باشیم.

وی در ادامه به تلاش‌های مدیران مؤسسات قرآنی اشاره کرد و گفت: مدیران مؤسسات قرآنی، علی‌رغم کمبودها و مشکلات همچنان با نشاط و پایمردی در حوزه قرآن فعالیت دارند و این خود جای بسی تشکر دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات خردادماه، از مؤسسات قرآنی انتظار می‌رود که از تمام ظرفیت و پتانسیل خود برای افزایش مشارکت مردم استفاده کنند.

طاهری ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، «تلاش برای حضور حداکثری» و «آگاه‌سازی آحاد جامعه جهت انتخاب درست و اصلح» دو امر مهمی است که در دستور کار مؤسسات قرآنی قرار دارد.

 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha