بستری 267 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان / ثبت 2 فوتی جدید
کد خبر: 3976996
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری 267 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان / ثبت 2 فوتی جدید

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به تعداد فوتی‌های امروز در بوشهر، گفت: متأسفانه امروز 2 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید و 267 بیمار نیز در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بستری 267 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان/ ثبت 2 فوتی جدید/ ارسالی شنبهسعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر و رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته، 73 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 35 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

کشمیری با اشاره به اینکه اکنون 28 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 18 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز 2 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا آقایی 72 ساله با سابقه بیماری دیابت و خانمی 67 ساله با سابقه بیماری فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 60 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد 42 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

کشمیری افزود: تاکنون 1196 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 46113 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha