هشتگ «الا رسول الله» فلسطینی‌ها در صدر توییتر
کد خبر: 3977983
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

هشتگ «الا رسول الله» فلسطینی‌ها در صدر توییتر

در پی توهین شهرک‌نشینان صهیونیست به ساحت پیامبر اکرم(ص) در جریان راهپیمایی پرچم دیروز در قدس اشغالی، کاربران فلسطینی با راه‌اندازی پویشی، هشتگ «الا رسول الله» را در صدر توییتر قرار دادند.

به گزارش ایکنا، در پی توهین شهرک‌نشینان صهیونیست به ساحت پیامبر اکرم(ص) در جریان راهپیمایی پرچم دیروز آنها در قدس اشغالی، هشتگ «الا رسول الله» درصدر توییتر قرار گرفت.

كاربران خشمگین و فعالان شبكه‌های اجتماعی به ویژه توییتر در واكنش به این هتک حرمت صهیونیست‌ها، هشتگی با عنوان «الا رسول الله» ایجاد و به اشتراك گذاشتند كه این هشتگ در سرزمین‌های فلسطینی بالاترین اشتراك‌گذاری یا لایك را به خود اختصاص داد.

هزاران كاربر توییتر در توییت‌های خود این هتک حرمت صهیونیست‌ها را محكوم كردند.

یک کاربر با نام ملکه نوشت: پیامبر ما(ص) در این مسجد نماز خواند که تا قبل از تغییر قبله، قبله مسلمانان بود و نباید به ساحت ایشان توهین شود، زیرا ما به رژیم اشغالگر اجازه دادیم که مقدسات ما به بازیچه گرفته شده و به پیامبرمان توهین شود.

کاربر دیگری با نام طارق شمالی نوشت: یک شهرک‌نشین به ساحت پیامبر(ص) توهین می‌کند. آری باید خشمگین شوی. باید بدانی که این شهرک‌نشین‌ ده‌ها سال است که محل معراج پیامبر را اشغال  کرده و نبرد ما و جهاد ما همگی برای پاکسازی آنجا از لوث این شهرک‌نشین و امثال اوست. آن زمان است که هرگز این توهین‌ها را نخواهی شنید و اصلاً این شهرک‌نشین را نخواهی دید، زیرا تو صاحب آن مکان هستی.

کاربر دیگری با نام تیماء ابهری نوشت: کالاهای فرانسوی را در واکنش به ترسیم کاریکاتورهای موهن توسط مطبوعات فرانسوی محکوم کردیم و حالا بیاید کالاهای رژیم اشغالگر را محکوم کنیم.

انتهای پیام
captcha