15تیر؛ آغاز ثبت‌نام بخش معارفی جشنواره قرآن دانشجویان البرز
کد خبر: 3978140
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

15تیر؛ آغاز ثبت‌نام بخش معارفی جشنواره قرآن دانشجویان البرز

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز ثبت‌نام در بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان علاقه‌مند از ۱۵ تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

15تیر؛ آغاز ثبت‌نام بخش معارفی جشنواره قرآن دانشجویان البرز

سمیه دهقان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله دانشگاهی سی‌و‌ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز در اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی از آغاز ثبت‌نام در بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان خبر داد و افزود: دانشجویان علاقه‌مند از ۱۵ تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان کرد: در این راستا دانشجویان باید با مراجعه به سایت www.Quran.pun.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند‌ و رمز کاربری خود را دریافت کنند.

وی از برگزاری آزمون بخش معارفی سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در روز دوشنبه، ۲۸ تیرماه به صورت مجازی خبر داد و افزود: دانشجویان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۴ این روز با نام کاربری که هنگام ثبت‌نام دریافت می‌کنند، وارد سامانه شده و در آزمون مربوط به خودشان شرکت کنند.

دهقان در پایان با تأکید بر اینکه در این آزمون نمره منفی لحاظ می‌شود، یادآور شد: هر دانشجو در این دوره از مسابقات صرفاً حق شرکت در یک رشته مسابقه قرآنی را خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha