کتاب «آقای رئیس جمهور» رونمایی شد
کد خبر: 3978201
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

کتاب «آقای رئیس جمهور» رونمایی شد

کتاب «آقای رئیس جمهور» نوشته حمیدرضا جهانیان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور با ارائه راهکارهای مناسب برون‌رفت از این حالت رونمایی شد.

کتاب «آقای رئیس جمهور» رونمایی شدبه گزارش ایکنا، حمیدرضا جهانیان، نویسنده کتاب «آقای رئیس‌جمهور» با تشریح ایده و اهداف خود از نشر این کتاب گفت: این اثر شامل ۶ فصل است که با عناوین صنعت، تجارت، کشاورزی، اقتصاد و فرهنگ و...  با پرداختن به مسائل و مشکلات این بخش‌ها و ارائه پیشنهاد راهکارهای رفع آن‌ها و راه‌های برون رفت از این وضعیت به رشته تحریر درآمده است.

به گفته وی تمامی مطالب و سلسه مطالب موجود در آن همراه با بیانات تفسیری و تحلیلی براساس گزارشات دریافتی از منابع معتبر و آمارهای رسمی کشور استخراج و با نظرات کارشناسان مربوطه در هر بخش و همچنین گفت‌وگو و استفاده از نظر متخصصان تلاش شده تا راهکارهای مناسب برون رفت از این مشکلات و رفع آن‌ها گام‌های مؤثری برداشته و به رئیس جمهور آینده کشور پیشنهاد و اهدا شود.

نویسنده کتاب آقای رئیس جمهور تصریح کرد: در این کتاب همچنین تلاش شده تا با جمع‌بندی تمامی مشکلات به وجود آمده در دولت‌های قبل با ارائه راهکارهای مناسب و کارشناسی شده با هدف کمک و همیاری به دولت به رئیس جمهور منتخب کشور ارائه شود. این کتاب در مرحله چاپ اول و حدود ۵ هزار نسخه برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

جهانیان ابراز امیدواری کرد، با عنایت به محتویات و عناوین جمع‌آوری شده در این اثر که به طور یقین می‌توانند چراغ راه ادامه مسیر باشند، گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی کشور و حوزه فرهنگ مرتفع شود.

وی یادآور شد: در آینده نزدیک با توجه به استقبال مخاطبان، علاوه بر تجدید چاپ این کتاب نسخه صوتی و الکترونیک آن نیز به مخاطبان ارائه و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha