قدردانی استاندار البرز از حضور پرشور مردم در انتخابات
کد خبر: 3978570
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

قدردانی استاندار البرز از حضور پرشور مردم در انتخابات

استاندار البرز با قدردانی از شرکت آگاهانه مردم البرز در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا این حضور را ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار کشور و نظام مردم‌سالار دینی ایران دانست.

قدردانی استاندار البرز از حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، صبح شنبه، 29 خرداد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سلامت و امنیت در روند برگزاری انتخابات حاکم بود و طبق گزارش رئیس‌کل دادگستری البرز هیچ موضوعی که در این راستا اختلال ایجاد کند، گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تا پایان امروز جمع‌بندی نهایی شمارش آرا به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در کرج انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار شد و مردم نیز استقبال خوبی از این امکان داشتند.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: براین اساس شمارش آرا در کرج با سرعت بیشتری دنبال شد و به‌زودی رسماً اعلام خواهد شد.

وی با تقدیر از حضور و شورآفرینی رسانه‌ها در استان البرز بیان کرد: اقوام و احزاب مختلف به ویژه جوانان در البرز به عنوان ایران کوچک پای صندوق‌های رأی حضور یافتند که این مشارکت جای قدردانی دارد.

شهبازی گفت: درصد مشارکت مردم البرز از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر بود و این امر را می‌توان اطمینان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همراهی تمامی دست اندرکاران و به‌ویژه رسانه‌ها دانست.

وی در پایان با قدردانی از شرکت آگاهانه مردم البرز در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا این حضور را ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار کشور و نظام مردم‌سالار دینی ایران دانست.

انتهای پیام
captcha