برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های زیرسایه خورشید در البرز
کد خبر: 3978581
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های زیرسایه خورشید در البرز

چهاردهمین دوره جشن‌های زیرسایه خورشید از ۲۹ خرداد تا سوم تیرماه با حضور خادمان رضوی در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های زیرسایه خورشید در البرز

ابوالفضل مهرابی‌پور، مسئول کانون رسانه خادمیاران رضوی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: چهاردهمین دوره جشن‌های زیرسایه خورشید از ۲۹ خرداد تا سوم تیرماه با حضور خادمان رضوی در البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال دو تیم از خدام رضوی در استان حضور پیدا می‌کنند و شهرستان‌ها به دو گروه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس تقسیم شدند، افزود: صبح امروز خادمان آستان قدس رضوی با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج ویژه‌برنامه‌های میلاد حضرت علی‌ بن‌ موسی الرضا(ع) را آغاز کردند.

این مسئول با تأکید بر اینکه ویژه‌برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به‌مناسبت دهه کرامت در قالب ۱۶۰ برنامه فرهنگی، هنری و معرفتی اجرا می‌شود، افزود: یکی از این برنامه‌ها جشن‌های زیرسایه خورشید است که با حضور خادمان رضوی در شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

مهرابی‌پور تصریح کرد: این جشن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود و با توجه به شرایط کرونایی جامعه حفظ سلامت مردم در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

مسئول کانون رسانه خادمیاران رضوی البرز در پایان تجلیل از خانواده شهدای سلامت، تجلیل از گروه‌های جهادی، دیدار با خانواده‌های ایتام و محسنین، گردهمایی و شعرخوانی شاعران البرزی با محوریت امام رضا(ع)، اجرای برنامه‌های متنوع با حضور خدام و پرچم متبرک رضوی، اهدای تبرکی به قید قرعه به نوزادانی که به نام رضا و معصومه نامگذاری شده‌اند، توزیع غذای‌ گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب اُخت‌الرضا در فضای مجازی و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد.

انتهای پیام
captcha