مردم برای افزایش عزت و اقتدار ایران همواره در میدان هستند
کد خبر: 3978650
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

مردم برای افزایش عزت و اقتدار ایران همواره در میدان هستند

در بخشی از پیام تقدیر فرمانده نیروی انتظامی فارس آمده است: «انتخابات 28 خرداد نشان داد که مردم به مانند همیشه در راستای حفظ و گسترش آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصمم و برای افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان همواره در میدان هستند».

به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامي استان فارس امروز، 29 خردادماه در پیامی از حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان در انتخابات و همچنین تلاش‌های حافظان نظم و امنیت در این حماسه بزرگ تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در این پیام آمده است: «مردم شهيدپرور، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان فارس با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات 28 خرداد ماه، بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناامید و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کردند.

انتخابات 28 خرداد نشان داد که مردم به مانند همیشه در راستای حفظ و گسترش آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصمم و برای افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان همواره در میدان هستند.

ملت شریف ایران اسلامی با حضور پر شور خود در انتخابات مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی زدند و با لطف و عنایت الهی و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر را در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

برگزاري یک انتخابات گسترده در اوج امنيت و آرامش در سراسر کشور و همچنین استان فارس افتخاری دیگر برای تلاشگران عرصه نظم و امنیت بود که با برنامه‌ریزی‌های گسترده و تلاش‌های شبانه‌روزی حاصل شد.

اینجانب از حضور پر شور مردم شریف استان فارس در انتخابات و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی کلیه عوامل ایجاد نظم و امنیت این حماسه بزرگ به ویژه همكاران عزیز و پرتلاشم در فرماندهي انتظامي استان فارس، تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی و عزت روز افزون ایران اسلامی را خواهان و خواستارم.

 

انتهای پیام
captcha