محرومیت 1 ساله حسین روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی
کد خبر: 3978843
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

محرومیت 1 ساله حسین روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی

حسین روازاده براساس رأی هیئت عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی به یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محکوم شد.

محرومیت یک ساله حسین روازاده از اشتغال به حرفه پزشکیبه گزارش ایکنا، حسین روازاده، معروف به حکیم روازاده، که به عنوان پدر طب ایرانی اسلامی نیز خوانده می‌شود، براساس رأی هیئت عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی به یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محکوم شد.

این رأی براساس نامه معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی خطاب به معاون درمان وزارت بهداشت از سوی روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور اعلام شده است.

متن نامه علی فتاحی، معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی خطاب به معاون درمان وزارت بهداشت مبنی بر محکومیت حسین روازاده به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جان بابایی
معاون محترم درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
با سلام و احترام

به پیوست تصویر رأی قطعی به شماره کلاسه 198/59/8110 مورخ 06/09/98  هیات عالی انتظامی نظام پزشکی در خصوص آقای دکتر حسن روازاده  به شماره عضویت 58290 مبنی بر یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور به پیوست ارسال می‌گردد.

خواهشمند است دستور فرمائید رأی مذکور از تاریخ 01/04/ 1400ازطریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و سازمان‌های  بیمه گر مورد اقدام قرار گرفته و از اقدام  اجرایی انجام شده این سازمان را مطلع فرمایند. 

دکتر علی فتاحی 
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی

بنابر گزارش ایکنا، حسین روازاده برابر اطلاعات تارنمای سازمان نظام پزشکی، یک پزشک عمومی است. وی مدعی است بیماران خود را با استفاده از طب سنتی و طب اسلامی درمان می‌کند. ادعاهای وی در خصوص درمان بیماران از طریق طب سنتی منتقدان و مخالفان زیادی دارد که اقدامات وی را به چالش کشیده‌اند. روازاده همچنین به دلیل تجویز مستقیم دارو برای درمان کرونا تحت تعقیب قرار داد.

 

محرومیت یک ساله حسین روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۳
1
1
اگه جرات دارید این دادگاه رو علنی کنید مردم ببینن حق با کیه یک مناظره بزارید طب جدید با طب اسلامی
captcha