آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن سرای معصوم(ع) البرز
کد خبر: 3979051
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن سرای معصوم(ع) البرز

مدیر مؤسسه قرآن سرای معصوم(ع) البرز از آغاز ثبت‌نام دوره‌های جدید آموزش قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم قرآن ویژه ایام تابستان تا پایان تیرماه فرصت دارند در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی سرای معصوم(ع) البرز

طوفان مظاهری، مدیر مؤسسه قرآن سرای معصوم(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از آغاز ثبت‌نام دوره‌های جدید آموزش قرآن در این مؤسسه ویژه ایام تابستان خبر داد و گفت: در دوره‌های جدید تأکید بر حفظ قرآن است.

وی با اشاره به اینکه در این مؤسسه دوره‌های حفظ قرآن از جزء ۳۰ آغاز می‌شود، بیان کرد: بعد از برگزاری این دوره، مرحله استعدادیابی از بین قرآن‌آموزان برای آموزش حفظ کل قرآن در دستور کار قرار می‌گیرد.

این فعال قرآنی مهلت ثبت‌نام برای دوره‌های جدید روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم قرآن را تا پایان تیرماه اعلام کرد و افزود: در اواخر تیرماه با تکمیل ظرفیت کلاس‎‌ها، دوره جدید آموزش قرآن ویژه فصل تابستان آغاز می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کلاس‌ها می‌توانند به نشانی کرج، خیابان مطهری، نرسیده به تقاطع جمهوری، روبه‌روی خیابان گلستان، پلاک 10 مراجعه کنند.

مظاهری در ادامه به پایین آمدن استقبال قرآن‌آموزان از کلاس‎‌های قرآن با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: متأسفانه مشکلات مالی باعث شده که دست مؤسسات قرآنی برای اجرای برنامه‌های اردویی و تشویقی که باعث جذب مخاطب به برنامه‌های قرآنی می‌شود، بسته باشد.

وی تخصیص بودجه‌ و اعتبارات کافی به مباحث قرآنی و حمایت مالی از مؤسسات قرآنی را گره‌گشای تمام مشکلات مؤسسات قرآنی دانست و افزود: امیدواریم دولت جدید مشکلات حوزه قرآن را آسیب‎‌شناسایی و در راستای حل این مشکلات اقدام کند.

انتهای پیام
captcha