تشکیلات خودگردان دیگر نماینده آرمان فلسطین نیست
کد خبر: 3980220
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
دبیرکل جهاد اسلامی در فلسطین:

تشکیلات خودگردان دیگر نماینده آرمان فلسطین نیست

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، با ارسال تلگرافی درگذشت نزار بنات، فعال سیاسی فلسطینی در کرانه باختری را تسلیت گفت و تأکید کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین دیگر نماینده آرمان‌های مردم فلسطین نیست، بلکه در برابر امید و عزت آن‌ها ایستاده است که دائماً از سوی اشغالگران پایمال می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از دنیا الوطن، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، با ارسال تلگرافی درگذشت نزار بنات، فعال سیاسی فلسطینی در کرانه باختری را تسلیت گفت، وی در این پیام تأکید کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین دیگر نماینده آرمان‌های مردم فلسطین نیست، بلکه در برابر امید و عزت آن‌ها ایستاده است که دائماً از سوی اشغالگران پایمال می‌شود.

وی خواستار بازنگری در برنامه ملی فلسطین شد چرا که برنامه کنونی که از جانب تشکیلات خودگردان دنبال می‌شود هویت خود را از دست داده است و در خدمت اشغالگران قرار گرفته است.

نخاله در این پیام آورده است که به نام خود و برادرانم در جنبش جهاد اسلامی، رهبری، کادرها و اعضا، درگذشت برادر عزیز، شهید نزار بنات را تسلیت می‌گویم که در یک عملیات تروریستی بدون رعایت حداقل ارزش‌ها و اخلاقیات، در خانه خود و در میان اعضای خانواده و فرزندانش به قتل رسید. این عمل همه ما را در برابر مسئولیت‌های دینی، اخلاقی و ملی خود قرار داده است.

وی در مورد نزار بنات افزود: شهید نزار با جسارت خود در بیان عقیده‌ای که نماینده ملت فلسطین بود به یک نماد برای ما بدل شده است، وی با گرمی و اشتیاق نسبت به مردم و وطن خویش در بیان این عقیده استوار بود و یکی از افرادی بود که منافع جمعی را بر منافع فردی خود مقدم می‌داشت و به صدای مردم بدل شده بود آن‌ هم در زمانی که مدافعان مردم و حقوق مردم دچار دودلی شده‌اند و کلام خود را فرومی‌خورند، اما امروز شهادت ناگهانی نزار آن‌ها را به پایداری در مواضع و دیدگاه‌های خود و عقایدی خواهد کشاند که در این مدت به فراموشی سپرده‌اند.

دبیرکل جهاد اسلامی با بیان اینکه ما مردی را با موضع شجاعانه از دست دادیم که این موضوع را به‌روشنی دریافت که وضعیت کنونی تهدیدی واقعی برای و برای مردم فلسطین است و تشکیلاتی که خود را نماینده آرمان فلسطین می‌داند دیگر نماینده مردم فلسطین و آرزوهای آن‌ها نیست، بلکه در برابر امیدها، آزادی‌ها و کرامت آن‌ها ایستاده است که هر روز توسط اشغالگران پایمال می‌شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه سخنان خود خواهان تشکیل یک کمیته بی‌طرف واقعی برای رسیدگی به این جنایت شد.

انتهای پیام
captcha