گروه‌های فلسطینی سرکوب تظاهرات در رام‌الله و الخلیل را محکوم کردند
کد خبر: 3980448
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

گروه‌های فلسطینی سرکوب تظاهرات در رام‌الله و الخلیل را محکوم کردند

گروه‌های فلسطینی سرکوب تظاهرات فلسطینیان در رام‌الله و الخلیل در محکومیت ترور نزار بنات، فعال فلسطینی به دست سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در همین راستا، جنبش حماس تأکید کرد که سرکوب وحشیانه تظاهرات کرانه باختری از سوی سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان یک اقدام جنایت‌کارانه و به دور از ارزش‌های اخلاقی و ملی است.

حازم قاسم، سخنگوی حماس تصریح کرد که اینگونه اقدامات پیامدهای خطرناکی به دنبال دارد.

وی خواستار توقف فوری حملات سرویس‌های امنیتی رام الله علیه فلسطینیان شد و مسئولیت این تجاوزات را متوجه مسئولان تشکیلات خودگردان دانست.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم ضمن محکوم کردن سرکوب تظاهرات فلسطینیان، تأکید کرد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان از جنایت ترور شهید نزار بنات درس نگرفته‌اند و بر ادامه تجاوزات خود اصرار دارند.

جبهه خلق عموم ملت فلسطین در کرانه باختری را به برپایی تظاهرات گسترده در اعتراض به شیوه رفتار سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فراخواند.

این جبهه تأکید کرد که زمان آن رسیده تا در مقابل تجاوزات سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان ایستاد.

طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی هم تأکید کرد که تشکیلات خودگردان و سرویس‌های امنیتی آن به تجاوزات خود علیه تظاهرکنندگان علیه ترور شهید نزار بنات ادامه می‌دهند.

سلمی ضمن محکوم کردن سرکوب این تظاهرات، تأکید کرد که چنین رفتارهایی بیانگر شکست سیاست‌های تشکیلات خودگردان در تمامی زمینه‌ها است.

جنبش احرار هم تأکید کرد که این سرکوبگری‌ها تنها موجب اصرار هرچه بیشتر ملت فلسطین بر ادامه تحرکات مردمی خود علیه ظلم و فساد تشکیلات خودگردان و رهبران آن خواهد شد.

جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین هم خواستار عذرخواهی رسمی تشکیلات خودگردان شد و تأکید کرد که سرویس‌های امنیتی عباس به جای سرکوب فلسطینیان، باید به فکر حمایت از ملت فلسطین و عزت و کرامت آنان باشند.

انتهای پیام
captcha