تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن زیباترین ترتیل در امارات
کد خبر: 3980580
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن زیباترین ترتیل در امارات

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات زیباترین ترتیل از سوی مؤسسه شیخ راشد بن محمد آل مکتوم امارات، در مقر این مؤسسه در منطقه  الممرز امارات برگزار و از برترین‌ مرتلان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور اعضای کمیته برگزارکننده جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی و اعضای هیئت داوران مسابقه برگزار شد، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس سعید حارب، نایب رئیس کمیته برگزار کننده جایزه بین‌المللی قرآن دبی در سخنانی اظهار کرد: موسسه جایزه بین‌المللی قرآن دبی در جهت خدمت به کلام وحی، طی ماه رمضان گذشته بیست و چهارمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن را برگزار کرد و اکنون مراسم اختتامیه مسابقه زیباترین ترتیل با موفقیت همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.
 
وی افزود: در این دوره بیش از ‌1000 متسابق نام‌نویسی کردند و گزینش مقدماتی میان آنها برگزار شد و سپس آزمون‌های نهایی در طی 5 روز در بخش‌های مختلف این مسابقه انجام گرفت.

در ادامه مراسم از برگزیدگان این دوره از مسابقات زیباترین ترتیل تقدیر به عمل آمد. برگزیدگان این مسابقه از کشورهای مصر، هند، مراکش، بنگلادش، افغانستان، امارات، پاکستان و سوریه معرفی شدند.
انتهای پیام
captcha