مالزیایی‌ها پایگاه داده‌های فارغ‌التحصیلان سرزمین‌های اشغالی را هک کردند
کد خبر: 3980776
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

مالزیایی‌ها پایگاه داده‌های فارغ‌التحصیلان سرزمین‌های اشغالی را هک کردند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هک پایگاه داده‌های صدها هزار فارع التحصیل دانشگاه‌ها در سرزمین‌های اشغالی از سوی مالزیایی‌ها خبر دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری عربی21،  هکرهای مالزی موفق به نفوذ به پایگاه داده‌های صدها هزار دانشجوی دانشگاه شدند که  متعلق به یک شرکت صهیونیستی مسئول جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان است.

وب سایت صهیونیستی i24  به نقل از منابعی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که هکرها گفته‌اند که به بانک اطلاعاتی شرکت «Academe» نفوذ کرده و آدرس‌های ایمیل، رمزهای عبور، آدرس‌های شخصی و شماره تلفن‌ها 280 هزار دانشجوی دانشگاه را به دست آورده‌اند.

رژیم صهیونیستی سال گذشته نیز اعلام کرد که تعدادی از شرکت‌های آن مورد سرقت و حمله سایبری گسترده و سازمان‌یافته قرار گرفته‌اند که 40 شرکت در زمینه نرم‌افزار از جمله شرکت‌های مسئول حمل و نقل تجهیزات پزشکی و امنیتی را شامل شده بود.

سیستم سایبر رژیم صهیونیستی گفت؛ یکی از این شرکت‌ها شرکت نرم افزاری آمیتال است که خدماتی را به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و حمل و نقل تجهیزات پزشکی و امنیتی از جمله شرکت‌های مسئول انتقال واکسن در سرزمین‌های اشغالی ارائه می‌دهد و این حملات اواخر هفته گذشته صورت گرفته است.

وب‌سایت i24 گفت که در هنگام حمله به آمیتال، هکرها توانستند به شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات و خدمات که این شرکت اسرائیلی با آنها سروکار دارد، حمله کنند. این منبع تأکید کرد که سیستم سایبر اسرائیل از حمله‌ای گسترده صحبت می‌کند.

این وب‌سایت با اشاره به اینکه پس از حمله به آمیتال به شرکت‌های اسرائیلی هشدار داده شد و میزان خسارت ناشی از حملات مشخص نیست، تأکید کرد که مقامات مربوطه اسرائیلی از شرکت‌ها خواسته‌اند که هوشیار باشند و دستگاه‌های امنیتی خود را بررسی کنند‌.

وب سایت عبری «وللا» (Wella) هم گفت که 40 شرکت مشتری نرم‌افزار آمیتال مورد حمله سایبری قرار گرفته‌اند که ممکن است یک کشور یا عناصر خصمانه‌ای در پشت این هک وجود داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha