نظارت داوران هفت کشور بر مسابقات قرآن «اولی القبلتین» لبنان
کد خبر: 3982624
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

نظارت داوران هفت کشور بر مسابقات قرآن «اولی القبلتین» لبنان

انجمن قرآنی توجیه و ارشاد لبنان اسامی داوران نخستین دوره مسابقات بین‌المللی مجازی قرآن «اولی القبلتین» در این کشور را اعلام کرد.

این انجمن در خبری به ایکنا اعلام کرد: داوران در سه بخش مقدماتی، نهایی و هیئت داوران کمیته مرکزی در این رقابت‎ها حضور یافته و به صورت مجازی بر رقابت‌ها نظارت دارند و از هفت کشور لبنان، عراق، فلسطین، ایران، سوریه، افغانستان و مصر هستند.

مرحله مقدماتی رقابت‌ها را داوران لبنانی داوری می‌کنند و شامل «حسین حمدان» و «سید محمد السید موسی» در بخش تجوید، «حمزه منعم» و «خضر جابر» در وقف و ابتدا و «شیخ محمدعلی امهز» و «جمال رضا» در صوت و لحن هستند.

همچنین حسین حمدان از لبنان، رافع العامری از عراق، عبدالرحمن احمد السید از فلسطین در بخش تجوید، شیخ محمد عکاوی از لبنان و مهدی سیف از ایران در وقف و ابتدا، شیخ طلال المسمار از لبنان، رضوان درویش از سوریه و عبدالکبیر حیدری از افغانستان در صوت و شیخ خالد یموت از لبنان، مهدی دغاغله از ایران و احمد نعینع از مصر در لحن بر مرحله نهایی رقابت‌ها نظارت خواهند داشت. هیئت داوری مرکزی نیز شامل حاج عادل خلیل و عباس عساف است.

گفتنی است؛ نخستین مسابقه بین‌المللی مجازی قرآن کریم در زمینه تجوید قرآن با نام «اولی القبلتین» به همت انجمن قرآنی توجیه و ارشاد لبنان و با همکاری انجمن معارف اسلامی فرهنگی این کشور در حال برگزاری است و دریافت تلاوت‌ها برای شرکت در این رقابت تا 10 جولای برابر با فردا شنبه، 19 تیر ادامه دارد.

این مسابقات ویژه قاریان مرد در رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال است و جزئیات بیشتر درباره این مسابقه و شروط شرکت در آن، به چهار زبان عربی، فارسی، انگلیسی و فرانسه در اینجا آمده است.

انتهای پیام
captcha