طرح «عفیف» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3983542
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
به همت دفتر امور زنان استانداری البرز؛

طرح «عفیف» در البرز اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: طرح عفیف همزمان با هفته عفاف و حجاب با هدف ارتقای ارزش‌های اخلاقی و تأمین امنیت زنان در فضای شغلی در استان برگزار می‌شود.

طرح «عفیف» در البرز اجرا می‌شود

مریم اسماعیلی‌فرد، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح «عفیف» همزمان با هفته عفاف و حجاب در راستای ارتقای ارزش‌های اخلاقی و تأمین امنیت زنان در فضای شغلی راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: بانوان شاغل در قالب این طرح می‌توانند پیشنهادات و مشکلات خود را در خصوص مواردی که کرامت زنان را در فضای شغلی به خطر می‌اندازد از طریق مراجعه به سایت banovan.alborz.ir ثبت کنند و در این امر در اولویت بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با تأکید بر اینکه ثبت گزارش‌ها با حفظ محرمانگی هویت افراد مقدور است، گفت: امیدواریم با توجه به ابلاغ لزوم همکاری مدیران دستگاه‌ها با این طرح در چارچوب تکالیف اسناد بالادستی، بانوان شاغل با استقبال از طرح عفیف در ایجاد فضای امن و اخلاقی در فضاهای شغلی نقش‌آفرین باشند.

اسماعیلی‌فرد با بیان اینکه جامعه ایرانی همواره در حفظ کرامت زن نسبت به دیگر جوامع پیشرو بوده و این امر را به اثبات رسانده است، متذکر شد: این طرح در راستای حفظ دو چندان بانوان در فضای شغلی ایجاد شده است و امیدواریم بتوانیم برای حفظ کرامت بانوان گامی جدی‌تر برداریم.

انتهای پیام
captcha