ادامه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در تهران + عکس
کد خبر: 3983635
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

ادامه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در تهران + عکس

مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شهر تهران از صبح امروز 21 تیرماه با برگزاری رقابت در رشته‌های مختلف ادامه یافت و تا روز چهارشنبه 23 تیرماه ادامه می‌یابد.

ادامه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در تهران + عکس

به گزارش ایکنا، مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان از روز 20 تیرماه در شهر تهران آغاز شده و تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه خواهد داشت.

این مسابقات امروز، 21 تیرماه در رشته‌های ترتیل و حفظ 20 جزء قرآن کریم در جریان است، همچنین روز گذشته، 20 تیرماه نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ پنج جزء،‌ حفظ 10 جزء، اذان و دعاخوانی در آستان مقدس امامزاده روح‌الله(ع) رقابت خود را برگزار کردند. این رقابت‌ها در رشته‌های مورد اشاره صرفاً در بین شرکت‌کنندگان شهر تهران برگزار می‌شود.

همچنین رقابت در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم که به میزبانی آستان مقدس امامزادگان پنج‌تن(ع) برگزار می‌شود نیز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 22 و 23 تیرماه در جریان خواهد بود. رقابت در این دو رشته به صورت تجمیعی و بین نمایندگان شهرهای تهران، لواسان،‌ دماوند و پردیس برپا خواهد شد.

بر اساس گزارش ایکنا، مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرهای مختلف استان تهران از روز 13 تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شد.

مسابقات بخش بانوان در مرحله شهرستانی در استان تهران نیز امروز، 21 تیرماه با برگزاری مسابقات در شهرستان اسلامشهر به کار خود پایان می‌دهد، رقابت‌های این بخش در شهر تهران روز 14 تیرماه به پایان رسیده است.

انتهای پیام
captcha